9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Werner K.

Mail sjabloon in Hotmail

Hallo,

ik heb met iWeb een pagina gemaakt met een adres wijziging erop en deze vervolgens geopend in safari, appeltje i gedaan zodat deze site in mail geopend werd.
    Dit heb ik weer als sjabloon opgeslagen en verstuurd naar een hotmail adres. Maar daar zie ik alleen de tekst en wat grijze vlakken.
    Vervolgens heb ik een origineel sjabloon uit mail verstuurd en die gaf hetzelfde resultaat…

Is dit een bekend probleem, of doe ik iets niet goed?

Heeft outlook er ook problemen mee??

Bijdrager
    Werner K.

Niemand????

Is er echt niemand die sjablonen in mail verstuurd naar windows computers??

Bijdrager
    Nietzman

Krijg je uberhaubt wel htmlmails binnen in je hotmail?

Bijdrager
    Werner K.

Geen flauw idee!

Ik heb zelf geen hotmail dus moet ik het proberen bij die van m’n vriendin.

Ik heb ook nog een mailtje gestuurd naar m’n werk mail, maar daar komt hij ook niet goed aan. Daar werken ze gewoon met Outlook…

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Ik heb datzelfde probleem, als ik heb per mail verstuur dan staat hij er bij verstuurde items piekfijn bij. Precies zoals ik hem had opgemaakt. Als ik dan echter in gmail zelf kijk, of in hotmail. Dan is het een zooitje met louter tekst en geen opmaak?!

Ook gemaakt in iWeb.

Bijdrager
    Nietzman

Volgens mij heb ik vanmiddag nog ergens gelezen dat gmail in ieder geval standaard geen afbeeldingen in mails weergeeft.

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Daar moet het niet aan kunnen liggen, want als ik met n standaard sjabloon van Mail, e-mails verstuur dan geeft hij deze wel gewoon weer. Zowel in hotmail als in gmail..

Bijdrager
    Werner K.

Ik heb uiteindelijk maar een tiff gemaakt van de site en die naar al de hotmail adressen gestuurd.
    Dan heb je niks meer aan de links die op de site staan, maar een andere oplossing kon ik zo snel niet vinden.

Bijdrager
    Nietzman

Tiff? Volgende keer maar een jpeg, gif of pngtje lijkt me, als je je ontvangers en jezelf een lol wil doen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.