7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Kris

mail receipt???

Vroeger, lang lang geleden, toen ik nog met netscape werkte, kon ik een optie aanklikken waarbij gecontacteerden vriendelijk verzocht werden een bevestigingetje van ontvangst terug te sturen…

nu met mail (OS 10.2.3) lijkt deze optie niet aanwezig…:cry:

ik werk graag met mail, maar ik mis wel deze optie.
    iemand een oplossing?

thx

Bijdrager
    crazy ivan

Je kunt het toch gewoon in het emailtje tikken, is dat niet beleefder, dan dat een machine het voor je vraagt.:wink:

Bijdrager
    Kris

:o mmmmjah, maar tis eigenlijk zo dat ik regelmatig bedrijven en andere drukbezette personen moet contacteren.
    Dan gebeurt meestal het volgende: je stuurt een mail:lol: … dagen verstrijken:? , je krijgt geen antwoord…:cry: je vraagt je af of de persoon ik kwestie de mail al gekregen heeft:? .
    uiteindelijk besluit je dat de server zal gemist hebben en de persoon niets gehad heeft en besluit je een nieuwe mail te sturen:| .

kort daarop krijg je een mail :evil: :x van de persoon, zeggende dat hij hem al gekregen heeft maar nog geen tijd heeft gehad.

die optie van return receipt vergt maar 1 klik voor de ontvanger. als ik hem/haar vraag onmiddellijk een mail terug te sturen ter bevestiging kom ik een beetje onbeleefd over…

pfff…. amaai zoveel tekst. ik denk dat ik nu mijn idee wel duidelijk heb gesteld. maar nog steeds geen optie in mail??? :cry: :cry:

Bijdrager
    michelvdb

Bijdrager
    Kris

thx…

het werkt!!!!!

ondertussen zie ik ook dat je de toolbar van je mail kan aanpassen, kan dit ook in andere programma’s??

cooool:mrgreen: mac blijft de beste:mrgreen:

Bijdrager
    Syndic

Ja, dat kan in vrij veel cocoa programma’s… gewoon ff kijken in je menubalk of ‘customise toolbar’ of ‘pas knoppenbalk aan’ ertussen staat :D

Bijdrager
    Jan-Willem

Bij de meeste mensen (die ik ken) hebben er voor gezorgd dat ze zo’n berichtje niet te zien krijgen (en dus ook niet antwoorden).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.