8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    sabine

Mail Quest

Beste mensen

Na lang dubben ben ik overgestapt op Mail, heel fijn en prettig allemaal.
    Maar ik heb twee dingen die ik mis en heel graag zou willen.

– ik wil ook bcc mailtjes kunnen sturen, zodat dus niet ieder elkaars adressen ziet
    – en ik wil meerdere mappen kunnen maken, bijv dat ik per bedrijf de mail daarin kan ordenen(en dus geen nieuwe postbussen).

ik zal vast nog wel meer dingen tegenkomen, maar deze twee heb ik nog niet kunnen vinden op het forum(staan ze er wel dan heb ik niet goed gekeken duizendmaal sorry dan)

Thnx for the help

Bijdrager
    verbeek.h

BCCkan via het menu “wijzig”>”Voeg blinde kopie tekst toe”
    Nieuwe mappen noemt Mail postbussen, maar volgens mij is dat wat je wilt.

Bijdrager
    sabine

ik heb mijn mail geimporteerd vanuit entourage
    maar dan maakt ie een map geimporteerd en ik wil nog meer van dat soort mappen……voor al mijn klanten los

bij een postbus is het gelinkt aan een account die je ophaald en dat bedoel ik niet.

maar de bcc ben ik erg blij mee

Bijdrager
    tiny

Sabine, ik draai een Engels systeem dus daarom ff in het Engels. Onder het menu ‘Mailbox’ kan je gewoon een nieuwe aanmaken. Wat verbeek.h zei, is volgens mij wèl wat je wilt. Ik heb ook van iedereen een aparte mailbox. Zelfs voor zakelijk, privé etc met daarin weer aparte mappen. Het lijkt een beetje quirky in het begin maar als je een beetje gewend bent, zal het makkelijk zijn om mappen in andere mappen te slepen etc.
    Suc6 d’rmee

Bijdrager
    Castor

Sluit ik me helemaal bij aan Tiny! Mail rocks!:)

Bijdrager
    tiny

Idd, het werkt veel beter en gewoon ‘lekkerder’ dan bv. Eudora. Over Microsoft producten ga ik het niet eens hebben. Mooi gezegd: “Mail rocks”

:D

Bijdrager
    sabine

mensen jullie hebben allemaal gelijk… ik heb wat dingen door elkaar gehaald maar ik heb nu voor elkaar wat ik wilde.

thanx

Bijdrager
    sabine

mensen jullie hebben allemaal gelijk… ik heb wat dingen door elkaar gehaald maar ik heb nu voor elkaar wat ik wilde.

thanx

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.