9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    cieljardin

Mail probleempje

Heb via de zoekfunctie gezocht naar een oplossing voor het probleem. Heb het niet gevonden, sorry al het al ergens stond.

Ik ben recent overgeschakeld naar Mac ( zeer tevreden ) en gebruik ook de standaard mail software bijgeleverd bij OS X.

Nu heb ik hierbij een probleem, telkens als ik de mail inlaad (scarlet) blijven ze ook op de server van scarlet staan. Maakt het natuurlijk redelijk vervelend vermits ik telkens on-line mijn berichten moet schrappen.

Is dit een instelling in mail of is eer andere mogelijkheid om er voor te zorgen dat wanneer de berichten van de server worden geladen deze ook van de server worden verwijderd.

greetz,

Sleutelbeheerder
    Night

In de voorkeuren kun je dit instellen: bij je account info.

Bijdrager
    cieljardin

ga er eens in kijken, weet je soms bij welke optie het ongeveer is ?
    alvast bedankt voor je antwoord.

Bijdrager
    TomvK

mail -> voorkeuren -> accounts -> postbusinstellingen

Bijdrager
    TomvK

ik bedoel ipv postbusinstellingen -> geavanceerd

Bijdrager
    cieljardin

bedankt voor jullie snelle antwoorden:-)
    Denk wel dat ik nu zal vinden.

Bijdrager
    midas

ik wil niet weer een nieuw topic openen dus hier mijn vraag.

In haal met mail verschillende accounts binnen, hoe kan ik nu zien naar wie de mail origineel was gestuurd? Ik heb dus 4 verschillende emails maar opgehaald in ‘Mail’ kan ik dus niet meer zien welk mailtje bij welke account zit. Is dit in te stellen?

Bijdrager
    m0217585

Als je op het driehoekje naast inkomend klikt, dan zie je al je accounts en dan kan je elke account apart bekijken op emails.

Over eerdere vraag. Als ik op een account appeltje+i indruk, krijg ik alles te zien wat op de server staat. Daar kan je ook gemakkelijk alles verwijderen.

Greetz

Bijdrager
    midas

@velonomika
    je bent geweldig!, en hier had ik natuurlijk zelf achter m:cry:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.