4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    batyka

Mail probleem sinds 13.2.3

Sinds de update van 13.2.3 probleem met Mail op de iPad Air 2. Op een gegeven moment worden er geen e-mails meer binnen gehaald, zonder dat er een oorzaak duidelijk is. Om het op te lossen heb ik al 2x een totale reset moeten uitvoeren en alles via iCloud moeten terug zetten. Daar doet het apparaat ruim 12 uur over. Uiterst irritant allemaal.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door Night. Reden: iOS versie bijgewerkt
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Alles volledig opnieuw installeren omdat je mail het niet doet is alsof je garagist je hele auto demonteert omdat er een lampje niet werkt.

Welke mailclient gebruikt je (Gmail? Outlook? iCloud?).

Begin eerste eens met je mailaccount te verwijderen en terug toe te voegen. Dat is al een eerste stap.

Bijdrager
    batyka

Bedankt voor het antwoord.
    Uiteraard heb ik dat gedaan. Alle mogelijkheden geprobeerd inkl. het verwijderen van de app en terugplaatsen niets hielp. Wanneer ik een account verwijderde en opnieuw wilde plaatsen verscheen de mededeling dat de account al aanwezig was. Toch was hij niet meer zichtbaar in “wachtwoorden en accounts”, waardoor de totale reset als enige oplossing overbleef. Voor deze update heeft zich dit probleem nooit voorgedaan, het kan daarom niet anders dan aan de update liggen. Gebruik Apple al sinds 1990 en weet daarom aardig wat van het systeem.

Het betreft overigens Mail van Apple.

Op mijn Mac en iPhone staan dezelfde instellingen voor de accounts en deze functioneren normaal.
    Het vreemde van alles is dat in een programma dat ongewenste e-mails tegenhoud, op dezelfde iPad, alle e-mails zichtbaar zijn ook dus ook wanneer “Mail” het laat afweten. Ze komen dus wel binnen alleen verschijnen plotsklaps niet meer in “Mail”. Wanneer ik vanaf deze iPad Air 2 via “Mail” een e-mail als test naar mijzelf verstuur dan komt deze wel aan op de Mac en IPhone maar is niet zichtbaar in “Mail” op deze IPad.

Moderator
    Night

Graag verder in je andere topic. 1x is voldoende.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Het onderwerp ‘Mail probleem sinds 13.2.3’ is gesloten voor nieuwe reacties.