4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Moderator
    Adriaan Mol

Mail probleem: alle folders in mijn mailaccounts ook in Junk

Een heel vreemd probleem. Ik heb sinds een paar dagen mijn mail helemaal ingesteld. Mail wordt alleen niet verplaatst naar mijn Junk-map terwijl ik dit wel heb aangeven in de voorkeuren van Mail. Als ik de Junk-map open klap zie ik al mijn accounts daar in staan, die ik ook weer kan open klappen. Hierin zitten weer alle mappen die in dat accounts zitten en ook alle mail. Dus dubbel op. Ook als er nieuwe mail binnenkomt zie ik die daar ook. Op Apple Discussions heb ik een thread gevonden met hetzelfde probleem, maar helaas geen oplossing.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Bijdrager
    Pieterr

Gebruik je Time Machine? Ik kwam deze nog tegen:

If I activate Time Machine while in Mail, I immediately see dozens of spam messages in my Inbox that were never there before! Mail’s junk mail filter intercepted them as soon as they arrived and routed them to my Junk mailbox, but apparently Time Machine doesn’t care;

Bijdrager
    Oppie

Begrijp niet helemaal hoe je e.e.a. bedoelt maar staat de Junk/Reclame>Geavanceerd… zo ingesteld:
    (Waarbij het me voornamelijk om de eerste drie regels gaat.)

Moderator
    Adriaan Mol

Bedankt voor de antwoorden. Helaas had het niets met Time Machine te maken (het staat namelijk uit). Het lijkt wel inderdaad precies op hetzelfde probleem. Oppie, dank je wel voor je screenshot, maar daar gaat het niet mis.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.