6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    tompoezie

Mail probleem

Hallo,
    sinds kort kan ik met Mail niets meer doen. Als ik het programma open, krijg ik alleen de menubalk maar geen venster. Als ik de voorkeuren opendoe en tabblad algemeen wil kiezen, blokkeert het. Ik kan Mail niet meer afsluiten maar moet altijd forceer stop doen. Kan ik het programma mail zomaar wegsmijten en opnieuw installeren?
    Dank voor uw hulp!

Bijdrager
    petitmal

Schijfhulp al alle controles en herstel laten doen?
    Mail zit geïntegreerd in OSX, dus apart installeren gaat niet lukken denk ik.
    Je kunt ook evt de com.apple.mail.plist verwijderen die in je preferences<bibliotheek zit.
    Dan start Mail op als eerste keer.

Bijdrager
    tompoezie

Ik heb de schijf gecontroleerd en de bevoegdheden en alles is in orde. Als ik com.apple.mail.plist verwijder schijnt alles normaal te werken tot ik de httpmail plugin installeer. Kan het zijn dat die plugin niet meer werkt bij mij? Hij heeft anders wel al 6 maanden gewerkt.

Bijdrager
    petitmal

tompoezie schreef:

Als ik com.apple.mail.plist verwijder schijnt alles normaal te werken tot ik de httpmail plugin installeer. Kan het zijn dat die plugin niet meer werkt bij mij? Hij heeft anders wel al 6 maanden gewerkt.

Heb je id tussentijd een update (OSX) uitgevoerd?
    Het lijkt me wel logisch te veronderstellen dat de plugin het probleem veroorzaakt, maar ik heb persoonlijk geen ervaring met plugins in Mail…

…wellicht dat er meer reacties komen die je kunnen verder helpen…

Of bij de producent van de plugin ad bel trekken?(!?)

Bijdrager
    tompoezie

Ik heb inderdaad al een paar updates gedaan van OS X. Ik ga eens verder op zoek naar problemen met deze plugin.

Bijdrager
    sypie

“Algemeen is geen prullenbak” Naar iApps dan maar?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.