7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Macab

mail postbus onbereikbaar

Mail postbus onbereikbaar
    In Mail is een van de postbussen (ongewenste reclame) onbereikbaar geworden. De postbus geeft een aantal ongelezen berichten aan, maar kan niet geopend worden. Voor de betrokken postbus staat een driehoek symbool om postbus te openen, dit kan echter niet.
    Hoe kom ik in deze postbus ??

[mod:6b9afcd653=”HS-L”]titel even aangepast.. is handiger dat deze het probleem omschrijft ipv je username :)[/mod:6b9afcd653]

Bijdrager
    WouterP

Ik misschien maar denk je dat veel mensen om 12 uur ‘snachts op Zaterdag je kunnen helpen? Ik kan je heir alleen niet mee helpen omdat bij mij Mail het helemaal niet doet, met gMail kan ik via POp alleen nog maar berichten versturen, niet ontvangen…:(:(:(

Bijdrager
    Yaris

Probeer eens het volgende :
    1) Herstel je bevoegdheden : Finder > Programma’s > Hulpprogramma’s > Schijfhulpprogramma > Selecteer schijf > Herstel volumebevoegdheden.
    2) Controleer je instellingen : Mail > Voorkeuren > Reclame.

Bijdrager
    Yaris

:apple:

Bijdrager
    Macab

Aan Yaris,
    Helaas, via de voorkeuren kan ik er niet bij komen. Andere suggesties ??
    Probleem is dat voor betrokken postbus een driehoek staat waarmee waarschijnlijk dieper in die postbus kan gaan, maar dat werkt helemaal niet. In de postbus staan nu een aantal ongelezen berichten die ik dus niet kan bereiken.

Bijdrager
    Yaris

Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. In Mail Help heb ik gezocht op “bevoegdheden” en heb ik volgende informatie gevonden : “Om uw bevoegdheden voor een postbus te bekijken selecteert u de postbus (in Bibliotheek/Mail/Mailboxes in de thuismap) en kiest u ‘Toon info’ uit het Archief-menu. Klik op het driehoekje naast ‘Eigenaar en bevoegdheden’ om informatie weer te geven over de bevoegdheden voor de postbus. Breng eventueel wijzigingen aan.”

Maar had je je bevoegdheden al hersteld zoals in mijn eerder bericht beschreven ? Had je dat eerst gedaan, dan was je probleem waarschijnlijk al lang opgelost geweest.

Bijdrager
    Macab

Vanavond nog even geprobeerd, kan nog steeds niet bij de postbus komen. Via de info zoals voorgesteld zie ik alleen in de postbusmap niet leedbare iconen maar de bevoegdheden zijn goed ingesteld. Dus….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.