3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

[Mail] Plaatjes in e-mail opslaan?

Ik ben al een tijdje lid van MyComicsPage.com, welke me iedere dag de leukste, zelf gekozen comics per mail bezorgen.

Nu kwamen deze berichten voorheen binnen op mijn Wintendo op het werk, waar ik dan de Garfield cartoon vrolijk kon toevoegen aan mijn imposante collectie van inmiddels bijna 9000 Garfield stripjes.

Nu ik echter de zak heb gekregen laat ik deze op mijn Mac thuis afleveren. Het lukt me echter niet de plaatjes op te slaan!!!

Ik meende dat Apple Mail niet met HTML overweg kan, maar de pagina die ik krijg ziet er wel heel erg HTML uit:

Ik kan echter niet, zoals ik dat normaal doe, het plaatje simpelweg uit de mail slepen, en mail ziet ze ook niet als attachments!:oops:

Hoe sla ik in Godsnaam mijn plaatjes op?

Bijdrager
    Jor1

het is mijn omslachtige oplossing, maar je kunt in bronweergave de link van het plaatje terugvinden.
    Plaats de url in je webbrowser, en sleep hem van hieruit naar je bureaublad. Dit werkt volgens mij alleen als het daadwerkelijk html is.

Er worden ook methodes gebruikt waar de plaatjes werkelijk ge-embed worden in de mail, en ik hiervaan heb ook geen idee hoe je die er uit moet krijgen [sorry] veel succes!

Bijdrager
    Ruben

Waar de plaatjes staan is het probleem niet echt. Ik kan namelijk ook gewoon naar die site gaan om ze vanuit het archief te kopieƫren (wat ik nu dus ook maar wekelijks even doe). Ik vind het gewoon raar dat er geen manier is een plaatje dat ik voor mijn neus heb gewoon op te slaan.:P Kan natuurlijk wel een screenshot maken, maar dat is ook een beetje stupide oplossing.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.