1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Ritsurt

Mail pakt Live mail account niet.

Hallo

Ik ben momenteel bezig om mijn mail in te stellen op de mail app, echter gaat dit niet helemaal vlekkeloos..

Ik heb de stappen gevolgd zoals ze hier staan en dus ook de gegevens overgenomen. Echter als ik de server: pop3.live.com invoer en de rest invoer en daarna op ”Ga door” klik zegt hij dat het niet mogelijk is om in te loggen op ”pop3.live.com” Als ik dan nog een keer op ga door klik kom ik wel in het volgende scherm (beveiliging inkomende post) daar vul ik de nodige dingen in en dan kom ik in de tab server uitgaande post. Hier voer ik smtp.live.com in en vervolgens de rest maar dan krijg ik weer de melding dat hij geen verbinding kan krijgen. Als ik dan weer op Ga door druk gaat hij weer verder tot ik mijn account klaar heb. Als ik dan mijn mail wil ophalen moet ik het wachtwoord invoeren die gekoppeld is aan de gebruiker (mijn naam) maar als ik die invoer zegt hij dat het wachtwoord niet wordt geaccepteerd.

Zoals ik al zei heb ik dus de stappen uitgevoerd zoals ze in de link stonden vermeld maar het lukt me niet om mijn live mail in te laden.

Kan het te maken hebben met een verkeerd adres? Verschilt het adres van Live (@live.nl) tov Hotmail? En mocht dat zo zijn waar kan ik dan het juiste adres vinden, op google vind ik alleen die ik al geprobeerd hebt.

Bij voorbaat dank

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.