5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    marten1988

mail op macbook air.

Beste allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb via de zoekfunctie geprobeerd te zoeken naar antwoord op mijn vraag en kon het helaas niet vinden.
    Ik heb sinds afgelopen afgelopen week een macbook air aangeschaft. Ik was een windows gebruiker en hierop had ik outlook geïnstalleerd. Dit heb ik op de mac weer gedaan. In het programma stel ik vervolgens een live adres als hoofdaccount in. Daarnaast heb ik een hotmail en een gmail account. Nu heb ik hierin verschillende mappen bijvoorbeeld werk, vrienden, school en dit per email adres.
    Nu maakt hij er in outlook een 1 map van en kan ik nergens vinden hoe ik het kan downloaden zoals het op de server van het mail adres is ingesteld.

Nu werkt dit op mijn iphone in de mail app uitstekend en dacht ik dit ook werkend te krijgen in de mailapp die in de os x Mountain lion zit. Helaas krijg ik ook hier per mail adres alleen maar de nieuw ingekomen mail. Ik krijg dus in beide programma’s niet de postbussen die ik graag wil. Ook wanneer ik op de iphone een mail verwijderde of deze verplaatste naar de postbus waar hij thuis hoorde bijvoorbeeld werk. dan blijft hij op de macbook bij inbox staan. Ik zou dit graag anders zien. (zoals ik het had) Is dit mogelijk met 1 van de programma’s? Of is dit mogelijk met een ander programma? ik hoor het graag!

Bijdrager
    GoeieDag

IMAP instellen in plaats van POP?

Bijdrager
    marten1988

Beste goedendag,

Moet dit in de mail app of in die van outlook. Bij mail kan ik alleen het mail adres en het wachtwoord invoeren. kan u mij iets verder op weg helpen?

Bijdrager
    makasa

In beide apps kan dat. Ook in mail.

Bijdrager
    marten1988

Ik heb gespeurd ik krijg nu helemaal geen mail binnen. Hoe kan ik voor een live of een hotmail acount dit nu doen. Welke instelling ben ik nodig? geen pop3.live.com meer denk ik? ben ik anders een plugin nodig?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.