10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mgaav

Mail op iPhone

Hoi allemaal,

Van de een op de andere dag doet mijn mail het niet meer op mijn iPhone (terwijl er niets is gewijzigd, ik moet continue mijn wachtwoord invoeren omdat het niet klopt zegt ie, terwijl die niet gewijzigd is, en als ik die invoer geeft ie aan dat ie niet kan connecten)

Ik heb het volgende mail adres (even als voorbeeld): [email protected]. Echter is deze gekoppeld met mijn hotmail [email protected] waardoor de mails wat die gestuurd zijn naar wat eindigt op voorbeeldmail.com ook binnenkomen in de inbox van [email protected]. Voorheen kon ik gewoon een account toevoegen als Outlook op mijn iPhone met als eindiging voorbeeldmail.com , en dan mijn gegevens invoeren. Dat kan nu ook, alleen connect ie niet meer.
    Voorheen deed ie het prima, maar nu niet meer plotseling.

Weet iemand hoe ik mijn mail in moet stellen op mijn telefoon zodat het wel werkt?
    Ik heb hem dus al als outlook verwijderd (en ook weer opnieuw toegevoegd) maar dan connect ie niet en zegt ie dat het wachtwoord verkeerd is.
    Veel dank

Bijdrager
    Beech

Ik zou de vermeldingen van je emailadressen hierboven maar snel veranderen in [email protected].

Overigens is er veel te vinden over hotmail.com en outlook.com adressen. Google maar eens. Heb je verificatie in twee stappen al ingesteld ?

Bijdrager
    Mgaav

@Beech

Hoezo veranderen?
    Niemand kan toch iets met mijn mail adressen?
    Maargoed zal het aanpassen

Ik heb inderdaad al gegoogled en meerdere dingen geprobeerd maar het werkt niet.
    Ik ga zo je 2 stappen gebruiken om te kijken of dit werkt. kom ik dus op terug!

Bijdrager
    Beech

Wel eens van spam gehoord ? Iedereen kan je nu mailtjes sturen. Maak er op zijn minst …..ad…… van.

Bijdrager
    Mgaav

@Beech Dat begrijp ik, alleen weet ik niet precies hoe ik dat aan moet passen nu..
    Zo vaak zit ik hier niet op

Edit, is gelukt

Bijdrager
    Mgaav

@Beech

Ik begrijp helaas niks van wat je bedoeld met die tweestappen.
    Heb je toevallig geen tips hoe ik het moet toevoegen in de mail, een stappenplan?
    Bedankt.

Bijdrager
    Beech

Ik heb hierboven toch een link geplaatst naar het seniorenweb, daar staat voldoende. Anders deze (staat ook de seniorenweblink hierboven vermeld).

Bijdrager
    Mgaav

@Beech

Dat snap ik, maar het heeft toch niks te maken met mijn vraag?
    Ik ben gewoon op zoek naar een stappenplan om mijn mailadres op mijn iphone te krijgen, verder niks…

Bijdrager
    GoeieDag

Nou begin dan maar eens.
    Instellingen>Mail, Contacten, Agenda>Nieuwe account>Outlook.com>
    ‘stappenplan:’ https://www.iphoned.nl/tips/tip-hotmail-op-je-iphone/

Hier nog iets over instellingen: http://www.betterhostreview.com/hotmail-pop-imap-smtp-settings.html
    Of hier: http://www.iculture.nl/tips/outlook-hotmail-instellen-iphone-ipad/

Wat lukt er nu niet?

Bijdrager
    Beech

Even kijken bij Microsoft, zoals ik al eerder adviseerde. Je hebt een app-password nodig.
    Succes.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.