One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPad » Mail op ipad pro opent met oude berichten

Mail op ipad pro opent met oude berichten

Profielfoto van arlee

arlee op 12 oktober 2017 #

Wie kan mij vertellen waarom mail opent met mijn icloud berichten van een maand geleden. Mijn Gmail account opent wel op vandaag.
Stom vervelend wat ik scroll me een ongeluk naar de laatste berichten.
iemand een goede tip? alvast super bedankt.

ari

Profielfoto van wouter57

wouter57 op 12 oktober 2017 #

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 13 oktober 2017 #

Dat weet niemand, dat heb ik ook al eens proberen uit te zoeken dik een jaar of meer geleden.

Ik denk dat Apple het zelf niet eens weet of nog veel erger, dat ze niet begrijpen hoe irritant het is.

Profielfoto van frank vh

frank vh op 13 oktober 2017 #

Same here!!
Hoe irritant!

Oplossing? Ja graag!!!!

Profielfoto van HiSkippy

HiSkippy op 13 oktober 2017 #

Hier ook een irritatie sinds iOS 10 volgens mij. Ook kleine iPad pro.

Profielfoto van pvtje

pvtje op 14 oktober 2017 #

Volgens mij wordt er niet goed gelezen want wouter57 kwam gelijk met de oplossing.
Ter info.

Profielfoto van HiSkippy

HiSkippy op 14 oktober 2017 #

Er wordt prima gelezen, want wat wouter57 aangeeft, werkt niet. In iedergeval bij mij niet.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 14 oktober 2017 #

Precies, dit heeft niets met sorteren te maken maar met het selecteren of de volgorde van de mailtjes.

Het gaat hier om het actieve mailtje dat zich opent, dat is vaak een mailtje van 3 weken geleden terwijl er al 20 andere mailtjes boven staan die gelezen zijn.

Profielfoto van wouter57

wouter57 2 maanden geleden #

Of deze. Stel in op aflopend. Zelf geen problemen hier zoals jullie zien.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo 2 maanden geleden #

Dit is waar de TS op doelt.

https://www.onemorething.nl/community/topic/wat-bepaalt-de-inbox-positie-in-mail-op-de-ipad/

Profielfoto van arlee

arlee 2 maanden geleden #

Ik zou willen dat ik dat in beeld kreeg Wouter in versie 11.0.3 of staat er dan nog ergens een vinkje uit?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo 2 maanden geleden #

iCloud.com inloggen. –> mail kiezen.

Dit is niet iOS native.

Profielfoto van HiSkippy

HiSkippy 2 maanden geleden #

Wat bedoel je nu Shmoo? Het probleem is exact zoals je beschrijft in de posting waar je eerder naar linked. Ook daar is geen oplossing uitgekomen en hier vooralsnog ook niet. Ik gebruik twee mailaccounts, beide buiten het Apple domein. En het actieve mailtje uit het verleden lijkt volkomen willekeurig. Maar blijft wel dezelfde mail tot je het uiteraard wist.
Hoe kunnen we we genoeg mensen mobiliseren om via feedback Apple hier op te wijzen en nog belangrijker hoe omschrijven we dit probleem in correct Engels zodat ze t in Cuppertino ook begrijpen?

Over dit topic

Gestart op 12 oktober 2017 door arlee

Laatste reactie door HiSkippy

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?