7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mariska B.

mail op imac wordt niet meer goed weergegeven

Ik heb office 2011 voor thuisgebruik en studenten geïnstalleerd. Hier zit geen Outlook bij. Het idiote is dat sinds de installatie sommige mail in het weergavevenster niet meer leesbaar zijn! Ik heb niet veel verstand van computers en heb al op verschillende sites gezocht waar dit aan kan liggen maar ik kom er niet achter. Is iemand bekend met dit probleem?

Moderator
    Strifer

Bedoel je in het programma OS X Mail? Welke berichten geven problemen? Heb je misschien een screenshot?

Bijdrager
    Beech

Herstel schijfbevoegdheden. Hoe je dat moet doen staat hier.
    Zie ook bron.

Bijdrager
    Mariska B.

Ik bedoel inderdaad het OS X mail. Het gekke dat wanneer ik een kopie van de tekst maak en in dit bericht wil plakken dat de tekst dan ineens goed weergegeven wordt. Ik weet niet hoe ik een screenshot hierin kan plaatsen! Ik ben nog niet zo lang Apple gebruiker.

De tekst wordt in het berichtenoverzicht wel goed weergegeven allen dus niet altijd in het leesvenster. Ik hoop dat jullie raad kunnen geven. Schijfbevoegdheden herstellen heb ik al gedaan en heeft het probleem niet verholpen.

Bijdrager
    iKweethetbeter

MS Office doet niets met Apple Mail, maar installeert wel heel veel fonts. Ik vermoed dat je het probleem in die hoek moet zoeken.

Bijdrager
    Mariska B.

Enig idee hoe ik daar iets aan kan doen?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Mariska op 05 september 2012

Ik weet niet hoe ik een screenshot hierin kan plaatsen! Ik ben nog niet zo lang Apple gebruiker.

Druk ??4 in zodat de muiscursor verandert in een kruisje; je kunt nu klikken en slepen om het stuk van je scherm te selecteren waarvan je een schermafbeelding wilt hebben. Als alternatief kun je ??4 indrukken en dan op de spatiebalk drukken zodat de cursor verandert in een fototoestel; als je daarmee op een venster klikt krijg je een afbeelding van dat hele venster.

Je kunt die afbeelding terugvinden op je bureaublad en op dit forum plaatsen door op “Img” te klikken boven het veld waarin je een bericht kunt typen; dan klik je op de Browse-knop, kies je de schermafbeelding, wacht je tot achter “Img” iets anders staat dan “http://” en klik je op “Voeg toe”.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.