4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Noddieee

Mail ontvangt geen berichten, maar verzendt wel.

Ik heb jaren een Microsoft pc gehad met daarop Outlook. Die ontving/ontvangt de mail gewoon normaal. Nou ben ik overgestapt op een MacBook (heb de Microsoft pc nog wel) en heb daarop Mail geconfigureerd. Nou verzendt Mail de e-mails wel, maar wat ik ook doe, hij haalt ze niet op. Weet iemand hoe dit kan?

Bijdrager
    ikoot

staat je windows pc nog aan en haalt die mail op? als dat het geval is moet je op de windows pc bij je account instellingen opgeven dat het bericht bv. 10 dagen op de server moet blijven staan nadat het door de windows pc opgehaald is.
    in andere gevallen, kijk je pop en smtp instellingen nog eens na.

Bijdrager
    Noddieee
    ikoot op 10 maart 2011

staat je windows pc nog aan en haalt die mail op? als dat het geval is moet je op de windows pc bij je account instellingen opgeven dat het bericht bv. 10 dagen op de server moet blijven staan nadat het door de windows pc opgehaald is.

in andere gevallen, kijk je pop en smtp instellingen nog eens na.

Ja die staat nog aan en haalt mail op. Maar het is vreemd, want wanneer ik de windows pc uit zet, en dan met een gewoon hotmail account mails verzend naar het betreffende email adres, dan ontvangt hij ze nog niet

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Gebruik je wel poort 995 voor Hotmail?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.