1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Stuart

Mail: ontvangen mail toont custom opsommingstekens fullscreen ipv klein

Hi all,

Als ik mail ontvang van mijn werk, zie ik de ‘bedrijfslogo opsommingstekens’ als afbeeldingen staan. Het zou zo moeten zijn:

(mini versie van bedrijfslogo): punt 1
    (mini versie van bedrijfslogo): punt 2
    (mini versie van bedrijfslogo): punt 3
    (mini versie van bedrijfslogo): punt 4

Helaas zie ik nu dus steeds voor alle tekst gigantische bedrijfslogo’s staan in plaats van kleine icoontjes. Als ik het Mail venster vergroot, worden de afbeeldingen ook groter totdat ze m’n volledige scherm vullen. Dit betekent dus dat ik pagina’s moet scrollen als er een paar punten worden toegevoegd aan e-mails. Als ik de afbeelding ‘verberg’ (rechtermuisknop > toon als symbool), staat er alleen nog een JPEG symbool voor de tekst. Ik weet dat ik in instellingen kan kiezen om bijlagen niet automatisch te downloaden, maar Mail ziet de bedrijfslogo’s niet als bijlagen en zet ze dus sowieso in de mail. Misschien belangrijk: De mails komen eigenlijk binnen in een (web)Outlook inbox, maar ik heb de account handmatig toegevoegd aan Mail.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de afbeeldingen gewoon als opsommingstekens worden gebruikt en dus veel kleiner worden weergegeven?

Alvast bedankt!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.