21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    DFsoftDaaf

Mail onder handen genomen.

Mail mod

Ik verveelde me en heb eindelijk is iets gedaan aan het in mijn ogen niet mooie design van Apple’s Mail applicatie. Hier zijn de resultaten. Wat vinden jullie er van ?
    Alleen zou ik graag de brushed look ook nog veranderen, maar heb geen idee waar ik dit moet veranderen, iemand een idee ?

Daaf

Bijdrager
    midas

iets blauwer………:roll:

Bijdrager
    ijsbanaan

beetje blauw, vind het niet echt een verbetering.

Bijdrager
    sanderl

sorry, maar vindt het spuuglelijk

Bijdrager
    Viva

Geïnspireerd door de voorpagina van Macosx.nl?

Bijdrager
    DFsoftDaaf

:P smaken verschillen

Daaf

Bijdrager
    153957

Het past niet zo mooi bij de rest van het programma

Bijdrager
    Esquare
    ”Viva”

Dat was ook mijn eerste indruk. Vind deze versie eerder bij Windows XP passen. Maar wie weet, zien over drie jaar al onze applicaties er wel zo uit. :evil:

Bijdrager
    Dorkiban

Het is mooi….. voor een smurf….

Bijdrager
    jackg5

ik denk dat je over twee dagen wel weer een nieuwe look maakt, als je je verveelt tenminste. ik zou lekker gaan fietsen, bewegen!!

Bijdrager
    Pokerface

Lelijk!!! Waarom het brushed metal veranderen? Is toch prachtig? Het begint nu op een PC te lijken en daar word ik altijd een beetje misselijk van…

Bijdrager
    153957
    ”Pokerface”

Lelijk!!! Waarom het brushed metal veranderen? Is toch prachtig? Het begint nu op een PC te lijken en daar word ik altijd een beetje misselijk van…

Mail is niet meer brushed metal.. maar. gewoon metal..

Bijdrager
    Viva
    ”Esquare”
    ”Viva”

Dat was ook mijn eerste indruk. Vind deze versie eerder bij Windows XP passen. Maar wie weet, zien over drie jaar al onze applicaties er wel zo uit. :evil:

Ja, haha, daar zeg je wat *grrmmpf*. Maar als dat zo is kan Daaf me vast helpen om het weer des Macs te krijgen (of ‘ie dat ook wil is een 2e);-)

Bijdrager
    Nikita

Heet plastic toch, die look? Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht die blauwe knoppen. Heb zelf een skin die Leopard heet, maakt alles in de iTunes-plastic look. Gewoon grijs eigelijk, maar wel lekker clean :)

Bijdrager
    rvanheukelum

Gatverdamme … no tnx …

Bijdrager
    tijn22

gaaf! nog even een paars tl balkje in je Mac en het is helemaal af! 8)

Bijdrager
    DFsoftDaaf

:o Enig idee waar ik dat kan vinden ?

daaf

Bijdrager
    Nietzman

Dan heb ik liever MailStamps.

Bijdrager
    Rony_45

Op de volgende website staan legio mogelijkheden om de grafische interface een ander smoel te geven: http://www.resexcellence.com.

Ik zelf heb de interface gepimpt en het ziet er beter uit dan het oude vertrouwde (brushed) metal aanzien!

By the way je hebt wel Shapeshifter nodig om de interface te kunnen veranderen! Maar het werkt als een fluitje van een oude koperen cent (over nostalgie gesproken)!

Zo zie je maar weer life is simple with a Mac!

Greetings

ROny

Bijdrager
    a la Mac
    ”Nikita”

Heet plastic toch, die look? Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht die blauwe knoppen. Heb zelf een skin die Leopard heet, maakt alles in de iTunes-plastic look. Gewoon grijs eigelijk, maar wel lekker clean :)

Officiële namen:

Brushed metal is fout, het moet zijn “Textured”
    Plastic is fout, het moet zijn “Unified titlebar/toolbar look” ofzoiets, moetik even opzoeken in Interface Builder:)

Bijdrager
    maceddy

Heey, draait Mail.app ook al onder Windows?? :evil:

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.