16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    JURREJANSSEN

mail of entourage?

:o hallo!

Ik vroeg me af of iemand me een suggestie kan geven welk mailprogramma te gebruiken als standaard mailprogramma? Mail of Entourage? Verder de vraag of iemand weet waarom Poisoned zo langzaam werkt bij mij?

Bijdrager
    bassbug
    ”JURREJANSSEN”

:o hallo!

Verder de vraag of iemand weet waarom Poisoned zo langzaam werkt bij mij?

memoryleak!
    Of bedoel je de downloads? Tja, dat is een grijs gebied waar ik geen touw aan kan vastknopen…

Bijdrager
    JURREJANSSEN

Ik ben een memoryleak of is dit de veroorzaker van mijn probleem? Het gaat inderdaad om de downloads, maar ik denk dat dit is omdat de “sharer” meestal ook langzaam is…

Bijdrager
    Sad

Ik zou acquisition nemen in plaats van poisoned.

Ook zou ik Mail nemen als je lekker wilt mailen en een ijzersterke SPAM filtering wilt hebben.

Wil je je agenda, vergaderingen, adresboek en Exchange compatible mail lezen zou ik Entourage nemen, hoewel ik de user interface k*t vind en het ook nog eens een Microsoft produkt is, waardoor het dus waarschijnlijk liters geheugen gebruikt en niet stabiel is.

Bijdrager
    sabine

een pro voor Mail : het is gratis bij apple
    een no voor Entourage: je zult eerst office aan moeten schaffen
    een pro voor Entourage: addressbook, agenda etc zitten er ook bij in 1 prog
    een no voor Mail: alle applicaties zoals ical, adressbook zitten los

Bijdrager
    macpro
    ”colpolyp”

waardoor het dus waarschijnlijk liters geheugen gebruikt en niet stabiel is.

Ik gebruik Entourage op mijn iBook en het is hardstikke stabiel, net als alle andere programma’s die ik draai. (Alleen VPC 6.0 geeft stevige problemen :()
    Mijn belangrijkste reden om Entourage te gebruiken is de MS proxy server die bij ons op kantoor wordt gebruikt.
    Entourage is wel in staat om via die proxy server mail te verzenden.
    Mail kan dat niet.

Bijdrager
    michelvdb

Ik gebruik volop Entourage omdat de kalender, het adresboek, de notities en uit te voeren taken naadloos in elkaar passen. Het is ook zeer stabiel.

Mail ligt in mijn la ‘Ongebruikt’.

Bijdrager
    eurofighter2

Ik heb Entourage en dat werkt prima. Het is een mooi geïntegreerd pakket.

Bijdrager
    2manydjs
    ”sabine”

een no voor Entourage: je zult eerst office aan moeten schaffen

Je kan entourage ook los aanschaffen.

Persoonlijk vind ik entourage heerlijk werken.
    Het start niet snel op, maar is wel lekker georganiseerd.
    Download anders eerst de office test drive, je kan dan testen welke je het lekkerst vind werken.

Als je niet wil dat al je mail in een programma komt te staan wat je later niet wilt gebruiken kan je instellen dat er de mail op de server blijft staan.

Succes

Bijdrager
    erwin

Wat ik een nadeel van allebij vind is dat ze niet alle functies van een exchange server ondersteunen zoals bijvoorbeeld contacten. Dit werkt onder classic in outlook wel goed.

Bijdrager
    kenmasters

Ik dacht dat met de Office X.1.4 update Entourage wel helemaal exchange compatible was? En anders gebruik je toch outlook in classic…

Bijdrager
    erwin
    ”kenmasters”

Ik dacht dat met de Office X.1.4 update Entourage wel helemaal exchange compatible was? En anders gebruik je toch outlook in classic…

8) yeah man Classic duhhhh…:evil: F$cking Micro$oft shit…
    Exchange server Rules, maar niet op een mac:-(

Bijdrager
    MacBeer

Ik heb een tijd geleden bij een herinstallatie entourage gelaten voor wat het was en mij volledig op mail gestort.
    Mail is echt goed. Applicaties als adresboek en iCal zitten idd los, maar die gebruik ik amper in combinatie met mail. Adressen in mail verschijnen snel genoeg als je ze wil invoeren.
    Het spam filter was voor mij de reden om over te stappen, en omdat mail geintregeerd is in het os. Zo hoort dat naar mijn mening ook.
    Maar ook entourage doet wat het moet doen. Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen.

Bijdrager
    Niels Schooneman

Entourage is inderdaad compatible met exchange echter alleen met echange 2000.

Dus niet met exchange 5.5 met deze versie heb je wel mail maar geen adressen ed.

errug jammer

Bijdrager
    Steve

Entourage is wel goed .
    Tijdens de hoogdagen van spam schakel ik wel eens over op Mail.
    Als er iemand weet hoe je in Entourage een script maakt die alle JUNK (mails van personen die NIET in jouw adresboek staan) kan wegkieperen , welkom.

Wat je zeker niet moet gebruiken is Outlook. Een goed alternatief mailprogramma is EUDORA.

Bijdrager
    HSL

MAIL..

de mail uit panther is onevenaarbaar..

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.