9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jens

Mail melding iPhone unlock scherm

Hey iedereen,

Ik heb eens rondgekeken op het internet, maar ik vond niet direct een goede suggestie: hoe kan ik op mijn unlock scherm van mijn iPhone 3GS een melding laten komen wanneer er nieuwe mail toekomt (= melding à la SMS berichten)? Indien iemand een voorstel heeft, hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Nick Nack

Dit is jammer genoeg niet mogelijk (zwaar waardeloos) de enige manier is de telefoon te jailbreaken en notifier te installeren. Dit is gewoon een briljante plugin die rechtsboven een envelopje of een tekstballonetje plaatst wanneer je een mail/sms ontvangt.

Bijdrager
    Bianco

Raar, je krijgt toch een melding door een rood cirkeltje met daarin het aantal nieuwe mails?
    waarom dan een apart appje installeren om een envelopje te laten zien?

Bijdrager
    Jens

Raar, je krijgt toch een melding door een rood cirkeltje met daarin het aantal nieuwe mails?
    waarom dan een apart appje installeren om een envelopje te laten zien?

Toch niet in je unlock scherm? Ik moet nu telkens unlocken alvorens ik kan zien of ik nieuwe mails heb.

Bijdrager
    Bianco

Je kunt het toch ook horen, dmv dat bliepje?

Ik begrijp het niet, als je dan een melding krijgt van een nieuwe mail, ga je alsnog je telefoon unlocken, om de mail te bekijken.

Bijdrager
    Jens

Hetzelfde kan gezegd worden van een SMS bericht dan en toch blijft het handig als je vlug wilt zien wie er iets gestuurd heeft. Als het niet belangrijk is, kan ik het gewoon negeren (bv. wanneer ik in meeting zit). Aangezien het niet mogelijk is, is voor mij deze vraag opgelost. Thanks guys.

Bijdrager
    Bianco

Volgens mij kan het alleen als je een eigen mailserver draait. Op een Synology kun je een SMS laten sturen naar een bepaald nummer als er systeemzaken gebeuren (in de nieuwe DSM 3.0).

Bijdrager
    Nick Nack

Wat de TS bedoeld is dat jij aan de hand van je ‘slide to unlock’ scherm niet kan zien of je een email hebt, je moet je telefoon unlocken om dat te bekijken. Terwijl je bij een sms of een gemist gesprek gewoon zo’n dialoog hebt staan van ‘1 Test message’.

Ik vind het zelf raar van Apple dat een telefoon die zo briljant is met email dit gewoon niet heeft.

Bijdrager
    Sentitel

Kijk eens naar Boxcar. Die kan als er e-mails binnen komen op de server een notificatie geven. Dat is alles wat het programma doet, voor verschillende diensten. Het is dus geen vervanger voor de mail app.

Het enige wat misschien jammer is is dat je alle mail die binnenkomt als kopie moeten laten doorsturen naar een speciaal aangemaakt e-mailadres van Boxcar. Die leest dan de berichten uit en laat ze als notifications zien op je scherm.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.