7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Es

mail loopt vast

Goedemorgen, na een vakantie open ik mijn mail en wil alles lezen/weggooien. Echter telkens bij een mail loopt alles vast en kan alleen nog de stop forceren. De rest van de mail kan ik allemaal inzien en wegggooien, maar bij deze mail kan ik niets. Ik heb ook geprobeerd meerdere mails te selecteren maar ook dat werkt niet.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Shmoo

Wat als je inlogt op de webmail versie van deze provider? Dus naar de site van de provider gaan, daar inloggen zodat je de mailtjes in de browser kunt bekijken.

Laat Mail op je computer gewoon eens een uurtje staan. Meestal komt de app wel weer uit die bevroren situatie maar dat heeft tijd nodig. Sluit ook alle andere taken waar je computer mee bezig kan zijn zodat Mail alle prioriteit krijgt.

Toevallig tijdens je vakantie 800 duuzend vakantiefoto’s naar jezelf lopen mailen ‘als backup’. ??

Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    Es

???

Bijdrager
    Es

<p class=”cite”>penseel op 2 september 2018 om 16:36</p>
    https://www.icloud.com/#  hier mee.

??

Bijdrager
    penseel

Gebruik je geen mail van Apple?

Bijdrager
    Es

<p class=”cite”>Shmoo op 2 september 2018 om 12:13</p>
    Wat als je inlogt op de webmail versie van deze provider? Dus naar de site van de provider gaan, daar inloggen zodat je de mailtjes in de browser kunt bekijken.

Laat Mail op je computer gewoon eens een uurtje staan. Meestal komt de app wel weer uit die bevroren situatie maar dat heeft tijd nodig. Sluit ook alle andere taken waar je computer mee bezig kan zijn zodat Mail alle prioriteit krijgt.

Toevallig tijdens je vakantie 800 duuzend vakantiefoto’s naar jezelf lopen mailen ‘als backup’. ??

<p class=”cite”>Shmoo op 2 september 2018 om 12:13</p>

Nee geen vakantiefoto’s gedownload. Meeste mails ook weggegooid en prullenmand geleegd, maar zonder resultaat. Ik krijg wel elke keer een rapport wat ik naar Apple kan sturen maar zie er geen echte code in staan waar ik op kan zoeken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.