7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    guus

Mail loopt vast op 1 bericht / opgelost

Luitjes wie weet raad?

heb vandaag een mail van een bekende, binnengehaald en deze bevriest wanneer ik hem selecteer, hij blijft maar ophalen. ik kan hem niet openen en moet mail geforceerd stoppen om er weer uit te komen.
    heb deze mail vandaag elder op webmail bekeken en bleek niets raars aan.
    wie weet de oplossing om deze mail uit mijn postbus te verwijderen?

Bijdrager
    pepe

Selecteer eerst een andere mail die je weg kunt gooien en vervolgens met het appletje ingedrukt de boosdoener. Deze kun je dan samen wegmikken, want hij leest zo de mail niet.

Bijdrager
    guus
    ”pepe”

Selecteer eerst een andere mail die je weg kunt gooien en vervolgens met het appletje ingedrukt de boosdoener. Deze kun je dan samen wegmikken, want hij leest zo de mail niet.

Dank je wel, dat is ff snel opgelost. geweldig nogmaals dank

Bijdrager
    Oppie

Andere optie:
    dubbelklik op de balk tussen de berichtenreeks en het preview-venster, dan verdwijnt die naar onderen (of sleep ‘m naar beneden). Nu kun je een bericht selecteren zonder dat deze wordt geladen. De boosdoener weggooien en dan het balkje weer dubbelklikken dan wel omhoog slepen.

Bijdrager
    guus

Ja het probleem inmiddels gelukkig opgelost, maar de vraag blijft; hoe kan dit.
    is het bestand beschadigd of zo?
    zoals ik eerder zei, ik heb de mail onderweg bekeken en er was niets mis mee.
    ook heb ik dit in mijn 5 jarige mac leven niet eerder meegemaakt.

maar gelukkig hebben we de hulp van altijd meer wetende vrienden.

Bijdrager
    Oppie

Guus, eigenlijk was dit ook niet meer zozeer voor jou, want je probleem was opgelost. Meer voor de volledigheid igv iemand anders die meeleest met hetzelfde probleem, of hier komt via de zoekfunctie.

En ja, bestanden kunnen ‘onderweg’ corrupt raken.

Bijdrager
    guus
    ”Oppie”

Guus, eigenlijk was dit ook niet meer zozeer voor jou, want je probleem was opgelost. Meer voor de volledigheid igv iemand anders die meeleest met hetzelfde probleem, of hier komt via de zoekfunctie.

En ja, bestanden kunnen ‘onderweg’ corrupt raken.

oh ik bedoelde dat zeker niet negatief, ik ben blij dat mensen willen helpen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.