7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    monsieurpinot

Mail : lettertype vorm en kleur wijzigen

ik erger me een beetje aan het feit dat je bij het opstellen van een nieuwe mail in Mail.app niet op een eenvoudige manier je lettertype of -kleur kunt aanpassen. je moet altijd naar show fonts (appeltje-T) of show colors (shift-appeltje-C). en dan op een heel ingewikkelde wijze je lettertype of kleur wijzigen

iemand tips?

Bijdrager
    MacDive

Mail > Voorkeuren > Letters en kleuren …

Bijdrager
    Oppie

Niet doen… (Da’s mijn tip!)

Bijdrager
    1984

Gebruik de knoppenbalk boven je bericht (deze kun je aanpassen via de menubalk bij weergave)

Bijdrager
    Hengheng

@Oppie

Second that !

Bijdrager
    Yaris

Me too. Er is een verschil tussen een mail en een reclamefolder. Een mail met verschillende lettertypes en kleurtjes is misschien leuk om te maken maar zeker niet om te lezen.

Bijdrager
    monsieurpinot
    ”Yaris”

Me too. Er is een verschil tussen een mail en een reclamefolder. Een mail met verschillende lettertypes en kleurtjes is misschien leuk om te maken maar zeker niet om te lezen.

haha, natuurlijk heb je gelijk en bovenstaand mensen ook, alleen ik ben vanuit (open) office gewend snel lettertiepes aan te passen en dat is dus al jaren niet mogelijk met Mail.app. jammer. Zeker de kleur bewerken (ook met die knoppen in de balk) blijft omslachtig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.