12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Ganymedus

Mail = Leeg?

Mijn lieveling heeft de gehele dag staan draaien, en verzameld al enige tijd email. Nu kom ik vandaag thuis, en zie ik dat er een emailtje staat van een vriendin van mij in een map. Dus ik klick op de map, ik lees het emailtje en wil daarna naar mijn inbox gaan voor de weekaanbiedingen van chipmunk. Ik klick op het emailtje, en plots is mijn mailbox leeg. Ik start mail opnieuw op, moet ik opeens een account invullen. De rest is allemaal weg. Heeft iemand een suggestie? Ik wil graag namelijk mijn email niet kwijt zijn.

Bijdrager
    Ganymedus

nobody? :(

Bijdrager
    Ruben

Misschien iets meer informatie? Is het bijvoorbeeld een POP mailbox of een IMAP of je .mac account. Heb je op zich wel verbinding met de mailserver? Mac al een keer opnieuw opgestart? Account een keer opnieuw aangemaakt? Dat soort dingen.

Bijdrager
    Ganymedus

Meer info:
    Het was een pop3 account.
    Ik heb wel verbinding, maar ben alles gewoon kwijt.
    Mac al opnieuw opgestart
    Account nog niet opnieuw aangemaakt in de hoop niet alles kwijt te zijn, en het op een vage manier terug te krijgen.

Account nu wel aangemaakt.
    Ik mis een hele stapel emailtjes, deze stonden niet meer op de server, maar gewoon in mijn inbox, iemand enig idee hoe ik die weer terug kan halen??

Bijdrager
    Ganymedus

NVM ik heb ze weer geimporteerd uit een oud bestand ergens, thnx anyways

Bijdrager
    Ruben

Vreemd probleem. Als het een Wintendo zou zijn zou ik meteen zeggen; “Virus!”, maar dat lijkt me nu niet zo waarschijnlijk. Jammer dat niet te achterhalen is wat er mis is gegaan, is altijd wel leerzaam.

Bijdrager
    Stuif Meel

Ik kan alleen met je meeleven… ben ooit mail van 5 jaar kwijtgespeelt (andere error) Maar ik vond het net zoiets als al je brieven en je fotos verbranden. Nu om de maand een cdtje.
    :x

Bijdrager
    Urbin Design

Force Quit gegeven terwijl mail draaide? Je kan met je schijfhulp programma de boel eens laten checken dit heeft een x bij mij geholpen.

[mod:2c9616b719=”Urbin”]Bericht in iApps gezet daar hoort Mail ook bij ;)[/mod:2c9616b719]

Bijdrager
    vib101

heeee datzelfde had ik ook maar dan met entourage (microsoft office x mailpakket). nou bleek het volgende. ik heb ff gezocht op Identity en toen kwam ik een map tegen met maildata. die heb ik ff gekopieerd naar andere lokatie. een identity switch gedaan en de map er aan gekoppeld. maar ik weet niet of dat ook voor Mail van apple werkt,

ivan
    welbergen@hotmail.com
    p.s. ik dacht nog apple gebeurd dit niet, totdat je Microsoft gaat installeren natuurlijk

Bijdrager
    JeePee

Het kan zijn dat er een foutje ingeslopen is in je directory, waardoor Mail niet meer wist waar de gegevens voor je inbox stonden…

Had een paar dagen terug een compleet lege Mail en die strandbal bleef maar spinnen… Toen hard gequit en daarna geherstart (Ik heb Journaling File System aan staan) en na een herstart had ik alles weer goed draaien. Voor de zekerheid wel even DiskWarrior 3 gedraaid, die fixt je directorygegevens weer.:roll:

Bijdrager
    stanwillemse

Nou moe – ineens de INBOX van Mail leeg. Tellertje staat nog wel op (20) nieuwe mailtjes.
    Iemand wellicht een oplossing / ideetje wat het kan zijn?
    Het gaat om een pop3 account.

Bijdrager
    Urbin Design

Bouw je postbus is opnieuw op.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.