7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iErnst

Mail komt met uren vertraging binnen

Hi,

Op mijn iPhone (6S) komt mijn mail met uren vertraging binnen. Als ik de Mail-app open wordt de mail wel direct opgehaald, dus het lijkt op een fetch actie, terwijl Push aanstaat.

Hebben meer mensen hier last van en vooral, wat kan ik er aan doen om het op te lossen. Mail komt wel direct binnen op mijn iMac.

Bijdrager
    essiw

Ik herken je verhaal, ik heb hetzelfde wanneer ik mijn iPod/iPad een tijd niet actief gebruik. Vreselijk irritant is het, en ik heb helaas geen oplossing.

Bijdrager
    Maurits

Push staat aan zeg je, maar welke email provider gebruik je, en staat push aan voor elk email account dat het ondersteunt?
    De push van de een werkt beter op de iPhone dan de andere, of je moet push handmatig aan zetten (zie link)

iCloud.com email pusht bij mij prima (als enige), maar ik vind het prima om af en toe mail te openen om mail te halen.
    Mij stoort dat niet, ik krijg te veel onbelangrijke mailtjes om ze allemaal op notificaties te zetten.
    Maar dat is persoonlijk.

zie b.v. http://www.technorms.com/45016/gmail-push-notifications-iphone

Email Push not working on iPhone, iPad: iOS 11/ iOS 10/ iOS 9

Bijdrager
    Shmoo

Kijk ook eens bij de instellingen of de Mail app op de achtergrond mag verversen.

Bijdrager
    iErnst

@mjsanders Ik heb alleen mijn .Mac/me/iCloud mail geconfigureerd en daarvoor staat push aan.

@Shmoo
    Staat ook correct.

Vanmorgen weer: geen mail binnen, maar toen ik de Mail app opende kwamen er 4 binnen, waarvan de eerste vannacht om 02:30 verstuurd zou zijn…

Bijdrager
    essiw

Bij mij hetzelfde, op al mijn apparaten staan de instellingen correct ingesteld, ikzelf gebruik gmail, dat zou geen probleem moeten zijn met push neem ik aan.

Inactief
    Anoniem

Heb je de mappen aangevinkt die je gepusht wil hebben? (Bij ‘mail, contacten, agenda’ –> ‘nieuwe gegevens’ –> ‘mail account’) Anders haalt Mail, volgens mij, pas de mail op wanneer je de map opent. Van belang als je mail in andere mappen laat binnenkomen m.b.v. filters.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.