11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Mail: kan geen berichten verwijderen?

En daar zit je dan, achter de eMac van je opa. Als ik in mail een bericht probeer te verwijderen, gaat hij niet weg maar veranderd het zwarte lettertype naar grijs en heb ik de mogelijkheid het bericht te ‘herstellen’. Hoe stel ik Mail in om het bericht gewoon naar de prullenmand te verplaatsen?

Bijdrager
    Johnnie5

Kijk eens onder Postbus en klik op Bouw opnieuw op

Bijdrager
    iJeroen
    ”Johnnie5″

Kijk eens onder Postbus en klik op Bouw opnieuw op

Helpt niet…

Bijdrager
    Johnnie5

Wel eerst in de goede map gaan staan.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Johnnie5″

Wel eerst in de goede map gaan staan.

:satisfied:
    werkt niet.

Sleutelbeheerder
    Night

a) Eerst eens herstarten (met [command][option]-P-R ingedrukt tot je 2-3x een Boing hebt gehoord). Hetzelfde probleem blijft bestaan? Dan:
    b) Verplaats het bestand com.apple.mail.plist naar de desktop (uiteraard nádat je Mail hebt afgesloten). Start nu Mail opnieuw op. Nu zal Mail vragen nieuwe account etc. aan te maken. Doe dit niet. Sluit Mail wederom af en zet het .plist bestand op z’n ouder plek terug in de Preferences folder en start Mail op. Is de gewraakte mail nu wel te verwijderen?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Night”

a) Eerst eens herstarten (met [command][option]-P-R ingedrukt tot je 2-3x een Boing hebt gehoord). Hetzelfde probleem blijft bestaan? Dan:
    b) Verplaats het bestand com.apple.mail.plist naar de desktop (uiteraard nádat je Mail hebt afgesloten). Start nu Mail opnieuw op. Nu zal Mail vragen nieuwe account etc. aan te maken. Doe dit niet. Sluit Mail wederom af en zet het .plist bestand op z’n ouder plek terug in de Preferences folder en start Mail op. Is de gewraakte mail nu wel te verwijderen?

Nee, nogsteeds niet. :x

Bijdrager
    Sambo

Ik heb hetzelfde probleem… dus als de oplossing bekend is hou ik me aanbevolen.

Bijdrager
    iBrammes

Even een vraagje, wordt de mail opgehaald door middel van een POP server of via IMAP?
    Als het IMAP is dan zou je het even via webmail kunnen proberen.
    Anders heb ik geen idee..

Bijdrager
    Sambo

Mijn boxen zijn POP. Ik kan er wel bij vertellen dat ik heb geprobeerd om iMap aan de praat te krijgen, maar doordat dit niet is gelukt ben ik daar mee gestopt. Heel misschien dat het daar iets mee te maken heeft, maar dat is voor mij gissen.

Bijdrager
    iBrammes

Je zou natuurlijk wel kunnen kijken via webmail of het bewuste mailtje nog op de server staat. Je weet het maar nooit of dat het probleem is.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.