13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Oost

Mail, kan geen berichten meer verplaatsen naar Prullenmand

Hallo,

Ik kan geen berichten meer naar mijn mail prullenmand verwijderen…

Krijg dan de volgende melding:

Wanneer ik in de instellingen instel dat de berichten direct moeten worden verwijdert zonder eerst naar de Prullenmand te gaan werkt wel alles..

Maar ik wil juist dat wel eerst de verwijderde berichten in de prullenmand terecht komen..

Iemand enig idee?

Bijdrager
    Ross

volgens mij moest je envelope index weggooien in bibliotheek in de map mail.

Bijdrager
    iJohan

Ja kan ook postbus opnieuw opbouwen, ff via help heb je een spotlight functie en dan ff opbouwen anders postbus en ff allemaal na lopen!

Bijdrager
    iJoost

Misschien in dit geval dus zelfs even de “prullenbak”-postbus opnieuw opbouwen.

Bijdrager
    Oost

De Prullenmand postbus is de enige postbus die je niet opnieuw kunt opbouwen…:(

Bijdrager
    Oost
    ”Ross”

volgens mij moest je envelope index weggooien in bibliotheek in de map mail.

Werkt ook niet.

Bijdrager
    nlwinssen
    Bijdrager
    iJoost
    ”Oost!”

De Prullenmand postbus is de enige postbus die je niet opnieuw kunt opbouwen…:(

Bij mij kan dat wel. Wel eerst even het driehoekje kantelen, zodat je bij de echte postbussen kunt.

Bijdrager
    Oost

Hoe kan het dat ik dat niet kan dan?

Bijdrager
    iJoost

Weet ik niet. Misschien komt het doordat je maar een mail-account erin hebt zitten. Ik zie het driehoekje ook niet voor je prullenbak.

Bijdrager
    iJohan

Is gewoon de postbus opnieuw opbouwen en dan verwijderen. Ik had het laatst zelf ook 8) de prullenbak zit namelijk in de mailbox map;)

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Oost!”

Hoe kan het dat ik dat niet kan dan?

Misschien omdat hij leeg is?

Bijdrager
    iJoost

Proberen kan nooit kwaad natuurlijk.;-)

Bij mij ziet het er zo uit:

En die xs4all prullenbak postbus bijvoorbeeld kan ik gewoon opnieuw opbouwen. Geen enkel probleem.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.