5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch_Lux

Mail issue, bij wie werkt het wèl naar behoren?

Hi,

Mijn mail op mn Ipad laat de vertuurde items zien die vanaf de i-pad verstuurd zijn, en dan ook nog maar de laatste maand…
    Ik zou hier graag altijd alle verzonden mail zien ( dus zowel qua tijd, maar ook de mail verstuurd van mn Iphone en Imac))

Dat zou toch niet zo’n probleem moeten zijn?

ben benieuwd

Inactief
    Anoniem

Dutch_lux,

Je stelt volgens mij 2 vragen nl.:

1) Hoe kan ik de verzonden items van mijn iPhone zien op mijn iPad (en v.v.)
    2) Hoe kan ik er voor zorgen dat ik items ouder dan een maand kan zien.

Voor de eerste vraag is het van belang om te weten hoe je verbinding maakt met de server, is dit met een Exchange, IMAP of POP3 account ?

Het tweede deel is te vinden onder Instellingen -> E-mail, contacten, agenda’s -> het betreffende account selecteren en dan bij synchr. e-mail te kiezen voor geen limiet (bij exchange mail

Groet,

Remco

Bijdrager
    tarun

Je hoort alle verzonden mail te zien. Waarschijnlijk heeft het te maken met de instellingen van je mail-account. Zoals Remco_ vroeg: gebruik je Exchange, IMAP of POP3?

Bijdrager
    Dutch_Lux

Ik gebruik hotmail. Hoe kan ik zien of ik pop3 etc heb? De Ipad heeft zelf de accounts aangemaakt.
    Iemand had al eens eerder geadviseerd om over te stappen naar google, maar ik ben principieel tegen het scannen van mail voor reclame doeleinden, dus wil ik liever geen Gmail.

overigens heb ik de hint van synchr email n iet kunnen vinden. er staat alleen bij agenda synchroniseer 1 mnd/ 3mnd / alles / etc.

Bijdrager
    Niels

Bij instellingen onder ‘e-mail, contacten, agenda’ bovenaan bij het account gedeelte je hotmail account kiezen en vervolgens:
    1) synchr. e-mail op ‘geen limiet’ zetten
    2) bij push e-mail mappen ‘sent’ aanvinken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.