3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JS

Mail installeren op Ipod Touch

Ik heb een iMac G5 en een Ipod Touch. Op de iPod heb ik nu de nieuwe software geplaatst, verzie 2.1 Ik probeer nu mijn mail van mijn iMac ook aan de praat te krijgen op de iPod. Dat lukt echter niet. In heb draadloos internet met een Airport. Moet ik nu Microsoft Exchange gebruiken of MobileMe? Ik heb met Microsoft Exchange het geprobeerd maar dat lukt niet. Ik heb de volgende gegevens daar ingevuld:
    E-mai: mijn email adres
    Server: pop.orange.nl
    Gebruikersnaam: de gebruikersnaam die ik van de provider (orange/wanadoo) heb ontvangen
    Wachtwoord: het wachtwoord dat ik ook gebruik om webmail te kijken en dat ik ontvangen heb van de provider

Wat doe ik fout of wat kan ik beter doen? Wie kan mij helpen??

Bijdrager
    julesp

Als eerste zou ik voor imap gaan. Dat leest alle berichten van de server. Pop download ze. Als je op ipod touch een email ontvangt, is ‘ie van de sever af, dus je kan hem niet meer op je iMac lezen.
    Dit kan je aanzetten bij je provider.

Voor de instelligen op je ipod touch,
    kies je ”anders”
    Bij inkomende mail:
    imap.provider.nl
    je account naam en wachtwoord

bij uitgaande mail:
    stmp.provider.nl

Succes!

Bijdrager
    Sidje

Je kan via iTunes je mail accounts van je mac synchroniseren met je iPod touch

sluit je touch aan en ga in iTunes naar de info tab en daar bij e-mail accounts kun je als alles goed is jouw accounts die je wil syncen aanvinken.
    Enkel de accountinstellingen worden gesynchroniseerd, dus niet de mail berichten zelf.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.