5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    guus

mail in netwerk Macpro-macbook pro- Iphone

beste maccers.
    ik heb een raar probleem met mail in combinatie met mp – mbp en I4.
    als ik mail ophaal met mijn mbp of mp, dan is er niets aan de had.
    komt mijn Iphone in het netwerk en daar is de mail ook aktief, dan gaat het fout op mijn macpro.
    hij geeft de melding: geef wachtwoord op voor account ……
    weet iemand waarom dit gebeurd?
    bij de macbook pro [ als die de mail ophaalt] gebeurd dit niet?

als ik de mail in de Iphone inactief zet en het wachtwoord opgeef in de mp, dan is het weer opgelost

iemand een idee?

Bijdrager
    Wiki Post

Foutje kan verwijderd worden. Drukte op wiki ipv abonneer. Zit zo dicht op elkaar op je iPad.

Bijdrager
    rtgrs

Je gebruikt waarschijnlijk IMAP en zit bij een hostingprovider dat het aantal verbindingen heeft gelimiteerd. Vette pech! Ik heb dit probleem heel lang gehad bij Mijndomein. Ze weigeren me tegemoet te komen. Ik heb de MX-records van de domeinen gewijzigd in de mailservers van Google en gebruik nu Google Apps Standard.

4 apparaten kunnen nu gelijktijdig gebruik maken van dezelfde e- mailaccounts.

Bijdrager
    guus
    rtgrs op 30 augustus 2010

Je gebruikt waarschijnlijk IMAP en zit bij een hostingprovider dat het aantal verbindingen heeft gelimiteerd. Vette pech! Ik heb dit probleem heel lang gehad bij Mijndomein. Ze weigeren me tegemoet te komen. Ik heb de MX-records van de domeinen gewijzigd in de mailservers van Google en gebruik nu Google Apps Standard.
    4 apparaten kunnen nu gelijktijdig gebruik maken van dezelfde e- mailaccounts.

hoe kan het dan dat mijn mbp dat niet doet en de iphone wel?
    de mbp uit het netwerk en toch blijft het probleem met de I4

thnx

Bijdrager
    guus

heb met mijn provider contact opgenomen en die zegt Imap instellen op de iphone.
    dit gedaan en het lukt, maar ik krijg van een paar jaar verzonden emails op mijn phone.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.