5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Maverick9898

Mail in Lion en MobileMe smtp server errors?

Beste mensen,

sinds de upgrade naar Lion heb ik steeds problemen met de smtp server van MobileMe. Bij een normaal mailtje kon hij het mailtje überhaupt niet versturen, totdat ik via de Apple Support pagina’s erachter kwam dat als je het vakje ‘Use only this server’ uitvinkte en de server smtp:me:mijnnaam selecteerde, dat hij dan wel ging. Dat ging tot nu prima, maar bij het versturen van mails naar meerdere personen (140) krijg ik het probleem ook daarbij. Hij zegt dan dat ik het niet via die server kan versturen en dat ik een andere moet proberen. Met Connection Doctor zegt Mail dat de smtp:me:mijnnaam wel reageert en functioneert, maar de server MobileMe (die je overigens niet kan verwijderen, maar welke hij standaard kiest) niet. Hebben meer mensen last van deze problemen en weet iemand toevallig hoe het is op te lossen? Op de Apple support pagina hebben meer mensen er last van, maar geen definitieve oplossing.
    Ik hoop voor Apple dat bij de lancering van iCloud dit wel opgelost is, anders is het een teleurstelling voor iCloud-gebruikers.

Maverick9898

Inactief
    Anoniem

Ik heb ook MobileMe. Ik gebruik echter de smtp-server van Gmail (Google). Nooit problemen mee. Het proberen waard?

Bijdrager
    Maverick9898

Okay, maar hoe doe ik dat dan? En kan dat gewoon:P? Dat is toch ook vreemd;)?

Bijdrager
    karelschapie

Als je de smtp server van gmail gaat gebruiken zul je de mail ook versturen onder je gmail emailadres

Bijdrager
    Maverick9898

TXH suggereert van niet of ik begrijp dat dan verkeerd? Ik wil wel via MobileMe blijven sturen, anders kan ik net zo goed gewoon een Gmail adres gebruiken;).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.