15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Maximm

Mail in iCloud werkt niet

Hallo iedereen,

Wanneer ik in icloud.com op het e-mail icoontje klik zegt hij dat ik mail in mijn icloud instellingen moet aanzetten. Als ik dan kijk in mijn instellingen staat mail aangevinkt. Ik heb het al eens uitgezet en opnieuw aangevinkt, dan komt er “starten” naast met een laadicoontje, maar dat blijft maar laden. En ik kan vervolgens nog steeds mijn mail in iCloud niet openen.

Weet iemand wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Maxim

Bijdrager
    Nick Nack

Waarschijnlijk gewoon geduld hebben, ze hebben het druk…

Bijdrager
    Hailstorm

Toevallig een Family Pack uit het .Mac-tijdperk? Ik wel en heb/lees dezelfde problemen…

Bijdrager
    Maximm

Nee, geen family pack uit het .Mac-tijdperk.

Het is nu ongeveer 20 minuten geleden dat ik ‘E-mail en notities’ terug aangevinkt heb en het ‘starten + laadicoontje’ staat er nog steeds…

Bijdrager
    ismirnoff

Ik heb wel het fam pakket en hetzelfde probleem.

Bijdrager
    Qmagic

op mijn imac krijg ik iCloud mail ook niet actief op dit moment, maar op mijn iPhone werkt het al wel.

Bijdrager
    Hailstorm
    ismirnoff op 13 oktober 2011

Ik heb wel het fam pakket en hetzelfde probleem.

Ik heb @ Apple Discussions gelezen dat eerst alle Members moeten upgraden voordat de webmail het gaat doen. Vanavond maar eens aan de slag…

Bijdrager
    ismirnoff

Dat is mooi lullig want sommige hebben een Iphone 3 en daar werkt icloud niet op.

Bijdrager
    Maximm

Wanneer ik ‘e-mail en notities’ aanvink verschijnt er ook een venstertje waarin in een @me.com adres moet invullen. Maar dit venster verdwijnt direct weer en ik krijg de kans dus niet om een @me.com adres aan te maken.

Bijdrager
    iJuggle

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Bijdrager
    Maximm

Heeft iemand al een oplossing gevonden hiervoor?

Bijdrager
    Jeffry

Zelfde probleem maar nog geen oplossing. Account uitloggen en opnieuw helpt helaas ook niet. Ook gebruik @mac.com of @me.com maakt geen verschil.

Bijdrager
    nickybbb

Je moet perse een @me account aanmaken? Waarom mag ik niet gewoon mijn eigen domein gebruiken?

Bijdrager
    Maximm

Ik heb enkele dagen gewacht en nu probeerde ik opnieuw, maar het lukt nog steeds niet. Met een nieuw Apple ID werkt alles wel, maar met mijn oud kan ik Mail maar niet geactiveerd krijgen…

Iemand die ondertussen wel al een oplossing gevonden heeft?

Bijdrager
    Jeffry

Hier ook nog steeds niet… zucht

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.