5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rbrtbklr

    Mail + iCal werken niet met exchange server op iMac en wel op MacBook

    Ondanks dat ik op mijn iMac dezelfde instellingen heb al op mijn MacBook, werkt Mail en iCal niet met de exchange server van mijn werk. (Beide draaien op OSX 10.6.8, Mail 4.5 en iCal 4.0.4.)
    Ik krijg in de mail de melding:

    De account [email protected] is offline.
    Er is mogelijk een probleem met de account of een tijdelijk probleem met de server. Probeer de account in te stellen op online gebruik. Neem contact op met de systeembeheerder als het probleem zich blijft voordoen.

    In iCal krijg ik de melding:
    iCal heeft een geldig e-mailadres nodig om verbinding te kunnen maken met de Exchange-.

    Wat ik ook probeer, het blijft niet werken.

    De instellingen zijn goed, want op mijn MacBook staan ze exact hetzelfde (en daar werkt het wel).

    Moet ik op zoek naar een beschadigd bestandje en zo ja waar en welk? Of is hier een andere oplossing voor?

    Bijdrager
    jesper211232

    mac weer opstarten doed wonderen:innocent:

    Bijdrager
    daanmoerkerk

    Ik heb exact hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten is niet de oplossing. Iemand wel een oplossing?

    Bijdrager
    nfbakker

    heeft iemand de oplossing al hierop? heb nu hetzelfde probleem…

    Bijdrager
    jhenzen

    Nou inderdaad, ik heb het zelfde probleem! Hij heeft voor een paar dagen terug wel gewerkt en hij werkt wel op mijn iphone..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.