11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    hugo123

Mail + hotmail probleem

Ik heb een probleem met mail en hotmail! Ik had laatst mijn hotmail gesynchroniseerd met mail en toen ik eindelijk alle mailtjes gedownload had beviel het me helemaal niet.. Het duurt namelijk vet lang voordat ik een mailtje binnen heb.. Als ik bijvoorbeeld op msn zit krijg ik een notificatie dat ik een nieuw bericht heb, en dan 10 minuten later ofzo krijgt mail hem nog eens binnen, dit duurt gewoon te lang! En ook als ik een bericht lees op mail wordt hij niet als gelezen gemarkeerd in hotmail, is dit mogelijk om het op die manier te? configureren?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Raddie

In mail in het menu bij voorkeuren, tabje “algemeen” kun je aangeven hoe vaak er moet worden gezocht naar nieuwe berichten, die kun je zo kort mogelijk zetten, iedere minuut dus. En bij mij wordt een bericht wel als gelezen gemarkeerd in hotmail, maar waarschijnlijk moet je ook dan wachten tot de volgende keer mail wordt gecontroleerd (een minuut dus met je nieuwe instellingen).

Bijdrager
    hugo123

ooh oke! Dat had ik dan vast verkeerd gedaan! Bedankt!

Bijdrager
    hugo123

Het werkt weer niet:(
    Ik heb hem op 1 minuut staan, maar na een paar minuten heeft hij het mailtje niet binnen, en ook als ik handmatig op ophalen druk dan pakt hij hem niet! Hoe kan dit?

Bijdrager
    hugo123

het duurt ongeveer 10 min voordat een mailtje binnenkomt, maar de tijd van ontvangst staat wel goed, is er iets mis ofzo?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Of het gerelateerd is weet ik niet, maar Hotmail zelf kampt geregeld met allerlei problemen.
    Hier en hier

Bijdrager
    Thibaut

Hotmail is gewoon één GROOT probleem, niet anders dan miserie…
    – Dat van “als gelezen gemarkeerd” heeft nog nooit gewerkt.
    – Hééél regelmatig (7x dag) vraagt hij in Mail om het wachtwoord opnieuw in te geven…
    – Mails komen idd soms veel te laat binnen.
    – Bij véél mails met bijlage, komt soms de helft v/d bijlage’s niet binnen.

Dusja (als er iem. een oplossing weet voor een van deze problemen mag je het zeker zeggen :))

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

GMail? (NOOIT problemen mee gehad in 3 jaar tijd!)

Bijdrager
    Thibaut

Gmail heb ik ook, en werkt idd PERFECT!
    Maar heb ook nog Hotmail, en daar komen ook nog redelijk wat mails binnen…

Bijdrager
    hugo123

ik heb nu dit gekregen:

Is het mogelijk om alle emails van mijn hotmail door te sturen naar mijn gmail? zodat ik het dan wel meteen en snel binnen krijg? En kan hij dan ook de mailtjes in hotmail als gelzen markeren?

Bijdrager
    HappyGuy

in GMAIL kun je via : instellingen->accounts en import-> pop3 je hotmail laten ophalen en verzenden namens Hotmail kan ook.
    n.b. Het is en blijft POP dus heeft geen IMAP functionaliteit.

Bij inloggen in Hotmail (LIVE) zul je dus de berichten als ongelezen gemarkeerd zien (maar da’s drie muisklikken).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.