8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Johnyw

Mail herinstaleren ??

Middag,

eén of ander uilskuiken is erin geslaagd om hier op het bedrijf de mail applicatie te wissen:roll:

Hoe krijg ik de mail applicatie opnieuw geinstaleerd? Kan het niet vinden bij Apple ??

Bedankt

ps: dat is hier nogal paniek nu, ze denken dat ze alle mails kwijt zijn:wink:

Bijdrager
    Tomaat

als je even op de installatie cd’s kijkt, zal daar vast wel het .pkg bestand van mail opstaan..denk ik:)

Bijdrager
    JeePee

Mocht je het niet vinden op de installatieCD’s, gebruik dan het programma Pacifist om .pkg-bestandjes eruit te halen en apart te kunnen installeren.:D

Bijdrager
    servir frais

even buiten de lijn maare waar situeert dit probleemke zich ergens in torhout, ik woon nl in lichtervelde en das maar op 3km van mn deur:) nooit gedacht op een forum veraf, iemand van dichtbij te ‘ontmoeten’

servir frais

Bijdrager
    lsmisch

even buiten de lijn maare waar situeert dit probleemke zich ergens in torhout, ik woon nl in lichtervelde en das maar op 3km van mn deur nooit gedacht op een forum veraf, iemand van dichtbij te ‘ontmoeten'

Dan ken je Nathalie nog niet die woont ook in Torhout.

Het zit dus op de eerste installatie cd en je zal dus het programma pacifist nodig hebben

Bijdrager
    sabine
    ”lsmisch”

gekke luc:) Dan ken je Nathalie nog niet die woont ook in Torhout.

Bijdrager
    Johnyw

Sabine,

Wat bedoel je nu eigenlijk met bovenstaand bericht ?????????

Bijdrager
    JeePee
    ”tridee”

eén of ander uilskuiken is erin geslaagd om hier op het bedrijf de mail applicatie te wissen:roll:

Mocht dit vaker gebeuren, kijk dan naar het volgende artikel: Zonder zorgen je prullenmand legen!, wellicht is dit iets voor jullie…:D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.