7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    TandMac

    Mail haalt niet meer op. (server 'p05-imap.mail.me.com' via poort 993)

    Sinds twee dagen krijg ik geen email meer binnen van mijn mijn iCloud.
    Ik krijg onderstaande foutmelding op twee laptops. Op verschillende locaties en met verschillend OS.
    Op de iPhone gaat het nog wel en rechtstreeks inloggen lukt ook.

    Er is mogelijk een probleem met de mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account ‘[email protected]’ of probeer het opnieuw.

    De server heeft een fout geretourneerd: Time-out van de verbinding met de server ‘p05-imap.mail.me.com’ via poort 993.

    Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd.
    Ander poort toewijzen helpt ook niet.
    De server veranderen kan niet.

    Bijdrager
    Plainey

    Probeer eens imap.mail.me.com in plaats van p05-imap.mail.me.com?

    Bijdrager
    TandMac

    zie laatste lijn:
    Server veranderen kan niet, staat in licht grijs en is automatisch toegewezen vermoed ik.

    Bijdrager
    TKroon

    En als je het account opnieuw toevoegt?

    Bijdrager
    TandMac

    Had ik reeds gedaan, account verwijdert en opnieuw toegevoegd.
    Hij neemt terug dezelfde server en poortinstellingen.

    Inactief
    Anoniem

    Heb je bij Identiteitscontrole Apple Token geselecteerd?

    Bijdrager
    TandMac

    Ik denk dat ik quasi alle mogelijkheden al heb uitgeprobeerd waaronder ook Apple Token.

    Zonder enig resultaat tot op heden…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.