7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jp84

Mail haalt niet meer op (Gmail)

Ik heb een probleem,
    Ik kan met mail geen email meer ophalen.

Hij gaf sowieso al een tijd een foutmelding als ik hem net uit de slaapstand haalde.

Maar nu haalt hij helemaal geen mail meer op (ook niet handmatig) van mijn Gmail account.

Erg vervelend, omdat ik al mijn mailtjes in mapjes indeel, en in mijn web-Gmail account is het een
    onoverzichtelijk zooitje.

Weet iemand de oorzaak?

Bijdrager
    jp84

De fout zit in Mail van OSx dus ik snap niet waarom hij hierheen verplaatst is?

Bijdrager
    Yaris

Omdat Gmail niet bij het OS hoort maar van Google is en Google is Internet.

Bijdrager
    jp84

Dat snap ik, maar zal de fout niet in het mail programma van os X zitten?

Had via de search mensen gevonden die er met Hotmail last van hadden,
    en dat lag toen ook aan Mail zelf.

Echt vervelend, ik hoop dat iemand een oplossing weet.:(

Bijdrager
    wopper
    ”jp84″

Ik heb een probleem,
    Ik kan met mail geen email meer ophalen.

Hij gaf sowieso al een tijd een foutmelding als ik hem net uit de slaapstand haalde.

Maar nu haalt hij helemaal geen mail meer op (ook niet handmatig) van mijn Gmail account.

Erg vervelend, omdat ik al mijn mailtjes in mapjes indeel, en in mijn web-Gmail account is het een
    onoverzichtelijk zooitje.

Weet iemand de oorzaak?

Nou met deze beperkte informatie kunnen we niet heel veel, wat heb je zelf al gedaan, wat is de foutmelding?

Heb je alle server instellingen al eens gecontroleerd, passwoord opnieuw ingevoerd in MAC mail?

Bijdrager
    jp84

er is geen foutmelding, je krijgt alleen het geluidje dat er geen mail is (terwijl er wel nieuwe mails in Gmail web staan).
    Verder heb ik niks aangepast, het programma stond gewoon open, en opeens werkte het niet meer.

Ik gebruik heel mn macbook alleen voor emails, dus dit is wel erg vervelend!

Bijdrager
    sypie

Zet de mailbox eens offline en na een tijdje weer online?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.