8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cremmie

Mail folder weg

Er zijn een hoop mails verdwenen uit mijn gmail account, dus ik dacht, ik probeer ze terug te halen uit de time machine. Time machine vanuit mail openen geeft echter slechts 1 mail in alle accounts……dat is wel erg gek. Dus ik ging op zoek via finder, maar kon nergens de mailmap vinden. Er zijn al wel eens eerder vragen over gesteld, en via bibliotheek zie je normaal gesproken de map Mail. Maar bij mij dus niet meer.:(
    Ik heb geen Mailmap meer……. iemand een idee hoe dit kan? En nog belangrijker: hoe zorg ik ervoor dat mijn mail weer op het systeem wordt opgeslagen…?
    Kan iemand me helpen ajb?

Bijdrager
    williamh

Kijk ook eens in je Thuismap … Bibliotheek…Mail

Bijdrager
    cremmie

Ook daar kan ik hem niet vinden…:(

Bijdrager
    iMad

Als je inlogt via Safari op Gmail account, staan daar alle mails nog wel?

Bijdrager
    cremmie

Nee, daar zijn ze ook allemaal weg.

Bijdrager
    GoeieDag
    cremmie op 17 januari 2016

Ook daar kan ik hem niet vinden…:(

Kon je de thuis-bibliotheek wel vinden? Want die is tegenwoordig onzichtbaar gemaakt.

Bijdrager
    cremmie

Je hebt gelijk GoeieDag, ik keek verkeerd. Heb de thuis-bibliotheek nu wel gevonden (met alt-ga in finder) en daar staat gelukkig wel een map mail in, echter daar staat geen data in, enkel allerlei lege mapjes….ook vandaar uit Time Machine openen helpt niet. Wel de mailmap…..echter geen ‘ inhoud’ erin, behalve lege mapjes.

Ik heb echt geen idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen.

Bijdrager
    iMad

Hoever in de tijd terug heb je gekeken via TimeMachine en heb je een tijdje gewacht, want het kan even duren voordat de data verschijnt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.