5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tvdb314

Mail en notities

Ik maak vaak notities op mijn iphone en was blij verrast toen met ios4 die notities ook in mijn mail op de imac verschenen (via google synchronisatie). Vraag is of het ook mogelijk is om die notities niet in mijn inbox te hebben staan maar wel onder herinneringen/notities. Als ik ze nu delete uit de inbox dan zijn ze ook daar weg. En eigenlijk vind ik ze niet thuishoren in mijn inbox.

Bijdrager
    Oppie

jos4? Of iOS4?

Dit deed ie trouwens al in iPhone OS 1 of 2 of zo…

Maar voor jouw probleem is er een instelling; kijk in Mail voorkeuren>Accounts>Postbusinstellingen>Notities>afvinken: Toon notities in ‘Inkomend’…

Bijdrager
    tvdb314

Dat was precies wat ik zocht. Kan het zijn dat google iets veranderd heeft. Bij iOS3 werkte het bij mij niet bij mij. Ik had de googlemail en de contacten en de ical wel gesynchroniseerd. Met de update naar iOS4 kwam dit er vanzelf bij.

Ik hoop een beetje dat MobileMe binnenkort gratis wordt dan kan al die Google stuf er af want het werkt niet vlekkeloos al is er wel mee te leven.

Bijdrager
    michelvdb

MobileMe gratis? Keep on dreaming. Alleen iTools de stamvader van .Mac en MobileMe was gratis.

Bijdrager
    tvdb314
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.