7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

Mail en Mavericks

Wat ik maar niet kan begrijpen: waarom Mail perfect werkt op mijn iMac en heel slecht op mijn MacBook Pro: beide draaien Mavericks 10.9.1 (13B42). Wat zijn de symptomen? Tergend trage start, geen vlekkeloze weergave, crashes. Op forums gezocht, maar niet echt een herkenbaar, laat staan oplosbaar resultaat gevonden. Wie heeft dit probleem ook (gehad) en kan mij helpen?

iMac: 27-inch, 3,4 GHz Intel Core i7, eind 2012
    MacBook Pro: 2,7 GHz, Intel Core i7, medio 2012

Geblokkeerd
    Bento

Probeer eens Airmail. Is veel en veel beter dan mAil van appel.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Ik weet het het is niet helemaal het topic maar om er nu een nieuw topic over te starten……..
    Ical werkt hier niet echt lekker op de Mavericks software.We hebben busycal (2.5.4) wat lekker loopt en er goed uitizet MAAR het is de proefversie(kopen kost bijna 50 Euro wat natuurlijk een beetje veel geld is voor een agenda…..°
    Zijn er andere agenda’s nie ook GOED zijn en gratis?????

Bijdrager
    macpro

Waarom moet het gratis zijn?
    Jij wilt toch ook salaris van je baas?

Iemand heeft een goed product gemaakt en je bent er tevreden over.
    Beloon die persoon dan voor z’n harde werk.

Bijdrager
    SunKeeper

Hij zocht ook naar een gratis taalcursus. Zo te zien niet gevonden.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

macpro op 18 januari 2014 #

Waarom moet het gratis zijn?
    Jij wilt toch ook salaris van je baas?

De @hasseltse huzaar zegt dat die tandarts is in België, ik heb ook gewezen op zijn fouten, vindt die onzin “van voor de oorlog”, spaties teveel of helemaal geen enz.
    Hij noemt België een “ontwikkelingsland
    Nog even uitgelegd hoe die eenvoudig het circumflex kon gebruiken (even de toets vasthouden) zegt die dat die dat niet begrijpt….

Bijdrager
    hasseltse huzaar

De @hasseltse huzaar zegt dat die(hij) tandarts is in België,. (Ik) ik heb ook gewezen op zijn fouten,.(Hij vindt dat onzin) vindt die onzin “van voor de oorlog”.(Hij gebruikt teveel )spaties teveel of helemaal geen enz.
    Hij noemt België een(THK=tandheelkundig) “ontwikkelingsland”
    Ik heb de stijlfouten maar even veranderd.
    Verder kun je iemand die DRIE keer zijn naam achter elkaar meent te moeten zetten als forumnaam rustig een NARCIST noemen ….oei, moeilijk woord….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.