5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iHippo

Mail en iPhoto problemen

Hallo,

Mijn vader heeft een probleem met Apple Mail en mij is het ook niet gelukt het op te lossen.
    Hij kan bijvoorbeeld geen mails ontvangen (via gmail) op Apple Mail, wel gewoon op gmail.com.
    Dit is pas sinds kort, er zijn geen instellingen gewijzigd.
    Via zijn hotmail account kan hij wel gewoon vanuit Mail ontvangen/verzenden.

Maar vanuit iPhoto niet, eerst verzond hij altijd foto’s vanuit iPhoto maar nu krijgt hij foutmelding (zowel bij gmail als bij hotmail) dat de gebruikersnaam/wachtwoord niet overeenkomen.

Hulp aub:neutral:

Inactief
    Anoniem

Controleer in iPhoto onder “Voorkeuren” —-> “Accounts” of daar de juiste instellingen staan. Mocht je nog geen email-account hebben in iPhoto, voeg dat dan toe.

Bijdrager
    iHippo

Bij iPhoto staan allebei de email-accounts, met het goede wachtwoord.
    Bij Voorkeuren>Accounts staat alles gewoon goed, want er zijn nooit problemen geweest, maar sinds kort wel.

Bijdrager
    Stefan

Is dit probleem inmiddels opgelost, ik heb namelijk hetzelfde en ik kom er niet uit..

Bijdrager
    alowan

mijn mail functioneert gewoon goed, maar fotos versturen met iphoto: ho maar. Gebruikersnaam/wachtwoord komen zgn niet overeen.
    Alles sinds de upgrade…heb ik aar problemen gekocht? met de oudere versie had ik geen probleem!
    Fotos zonder iphoto versturen is omslachtig, maar misschien is er een andere manier.
    Als ik fotos in mijn mail wil toevoegen, is iphoto library niet aan t eklikken. Moet ik dus eerst de foto in de library zoeken, dan kopieren naar een map die wel aan te klikken is en dan lukt het.
    Van groningen via maastricht naar utrecht…
    weet iemand een oplossing

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.