8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    GooneyBird

Mail en Firefox voeren zichzelf uit bij opstarten

Ik heb een probleempje met mijn OSX.

Elke keer als mijn vader inlogt op zijn account, starten Firefox en Mail zichzelf op. Op zich is dit niet zo’n ramp, maar het voegt zo weer 15 seconden toe bij het opstarten. Dit gebeurd elke keer als hij zich inlogt, wat hij ook draaiend had op het moment van uitloggen.

Ik heb mijn eigen account, en heb hier geen last van. Bij mij is het inloggen en gaan, zoals het hoort. Nou heb ik nog niet zo heel lang een Mac, dus waarschijnlijk is het ergens een instelling die ik over het hoofd zie.

Help? :wink:

Bijdrager
    LittleJohnny

Systeemvoorkeuren ->  Accounts -> Je vader zijn account -> Inloggen

Dan mail en firefox uitvinken:)

Bijdrager
    macses

of gewoon inloggen met je vaders account, lang klikken op mail en firefox icoontje in het dock en dan open na inloggen uitvinken.

Bijdrager
    GooneyBird

Zo, opgelost binnen 10 minuten.

HEEL ERG bedankt. :lol: Ik voel me eigenlijk best wel dom nu.
    Maar goed, ik denk dat ik hier maar een beetje blijf hangen. Zoveel dingen die ik nog niet weet…:wink:

Bijdrager
    Richard

Heeft niets met dom te maken…. sommige dingen zijn weetjes…. :D

Moderator
    Poezenbeest
    ”LittleJohnny”

Systeemvoorkeuren ->  Accounts -> Je vader zijn account -> Inloggen
    Dan mail en firefox uitvinken:)

Hiermee zeg je dat ze niet meer ‘verborgen’ op moeten starten, helpt dus in dit geval geen sier. Je zou ze uit deze lijst moeten verwijderen voor het beoogde resultaat door ze te selecteren en dan op het minnetje onder de liojst te drukken.

Bijdrager
    LittleJohnny

Serieus? Leer ik ook nog eens wat:P

Moderator
    Poezenbeest

…daarvoor is het forum ook bedoeld:D

[size=7:4dfcb9d7f5]…en nou niet reageren met “leer ik alweer wat” ;->[/size:4dfcb9d7f5]

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.