5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Groentenboer

Mail en agenda

Ik zoek eigenlijk nog steeds een app voor op mijn Mac waarin ik zowel mijn mail als mijn agenda kan bijhouden. Ik gebruik nu Mail en Agenda (de standaard OSX apps) maar ik wil één app waar beide mogelijkheden gecombineerd zijn. Ik heb Outlook een tijdje gebruikt maar die heeft toch problemen met het syncen met Google calendar.

Heeft iemand tips voor een goede app?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    Groentenboer

Bedankt voor de tip. Ziet er in eerste instantie goed uit. Heeft een shared mailbox wat ik erg handig vind. Ga nu het syncen van de agenda’s en het verzenden / ontvangen van mail eens testen.

Iemand anders ervaring met eM Client?

Bijdrager
    pruus

Ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Ik vond de functie van Outlook in het verleden zo handig om een mail door te plannen in de agenda. Iets dat niet moeilijk is en al vaak bij Apple aangegeven is. Dus laat je ervaring horen….. Dank.

Bijdrager
    Groentenboer

Tot nu toe tevreden over eM. Support is ook prima. Binnen een paar uur een reactie.

Sync met Gmail calendar werkt tot nu toe foutloos. Ik kreeg wel wat foutmeldingen maar dat waren connection errors die niet van invloed waren op het syncen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.