3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Gelkinge

Mail drop reduceert kwaliteit foto's?

Hi,

Ik heb een aantal foto’s & video’s die ik graag wil delen met iemand (van iPhone naar Macbook Pro). Allereerst leek de optie “airdrop” een goede optie te zijn, echter zoals wel vaker zag ik zijn computer niet en wou ik hier geen tijd meer aan spenderen. Vervolgens heb ik alle foto’s + video’s geselecteerd en via mail gedeeld. Hierbij kreeg ik de melding “gebruik mail of verstuur middels Mail Drop”, voor deze laatste optie heb ik gekozen.

De mail is ook daadwerkelijk aangekomen, in de regel onder de titel staat ook “Download afbeeldingen met volledige resolutie Beschikbaar tot 3 mrt. 2016”, echter als ik de mail open dan staan de foto’s er in zeer lage kwaliteit in en zie ik nergens hoe ik de hoge kwaliteit foto’s kan downloaden. De video’s staan er wel in de originele kwaliteit in! Als ik op mijn iPhone kijk, zie ik wel dat ik ze kan downloaden middels het bekende iCloud logotje.

Mijn vraag is dus ook, hoe kan ik deze bestanden op hoge kwaliteit downloaden op de mac?

Gebruikt zijn iPhone iOS 9.2 en Macbook Pro OSX Yosemite. Mail is verstuurd van EN naar een @me.com account (wel verschillende).

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je in je mail die je verstuurd hebt ook aangegeven dat de foto’s in werkelijke grootte verstuurd moeten worden?

Staat rechts in je venster.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.