2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    kino

Mail delete uit zichzelf?

Sinds een tijdje gebeurt het volgende:

in mijn trash in Mail staat bijv. een mailtje wat ik gedelete heb. Ik heb geen auto-delete instellingen in de system prefs staan. Dus ik kijk nog 1 x naar het mailtje, verwijder het dan definitief, en vervolgens zie ik weer een ander mailtje verschijnen in de trash…dit blijkt meestal een duplicaat te zijn van een mailtje wat ergens in een van de mailbox folders staat. Wanneer ik dat duplicaat mailtje dan vervolgens weer echt delete uit de trash, verschijnt het origineel (uit de archive mailbox folder) weer in de trash! En moet ik dit dus vervolgens handmatig weer terugzetten in die folder, omdat ik helemaal niet wil dat het gedelete wordt!
    Wanneer ik in de system prefs voor alle accounts afvink dat er een aparte folder voor de trash moet komen (wat ik juist handig vind) verdwijnt de trash-icoon inderdaad en kan ik alleen nog rechtstreeks vanuit een mailbox deleten, maar dat is dan wel meteen definitief.
    Wie weet een workaround, is dit normaal? Het is me niet eerder opgevallen. Volgens mij pas na de laatste 10.4.7 update.

Bijdrager
    MACniffecent

bug die BUGGie?
    real strange indeed:?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.