6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jens B

Mail “Bouw opnieuw op”

Hallo iedereen,

M’n mails staan allemaal mooi gesorteerd in verschillende postbussen. Maar nu heb ik bij één van die Postbussen, Postbus > Bouw opnieuw op genomen.

En nadat ik dat had genomen, waren gewoon opeens allé e-mails weg ??

Hoe kan ik die nu weer terug krijgen?? Want is niet echt leuk..

Alvast bedankt Groeten Jens

Bijdrager
    tijn22

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, had eens een mapje verschoven, bleken ook al mijn emails weg te zijn. Maar ondertussen is mail dan wel bezig met het syncen van de postbus, dus het kan best zijn dat over een minuut of wat alles weer staat zoals het hoort. Gewoon even rustig afwachten, geen rare dingen doen met Mail (dat kan altijd nog).

Bijdrager
    Bitcrumb

Sla *altijd* de help erop na als je functies gaat gebruiken waarvan je niet weet wat ze precies doen of zullen doen:

Rebuild your mailbox. Select a mailbox and choose Mailbox > Rebuild. For IMAP accounts, locally cached messages are discarded and the messages are downloaded again from the server to your hard disk. Your mailbox appears empty until the download is complete.

Bijdrager
    Jens B

Jah hij gaat dus legen en dan opnieuw Updaten..

Maar op de server laat ik ze altijd direct verwijderen en in mail plaatsen. Dus kan de postbus niet weer worden opgevuld.

Maar ik ben ze niet kwijt want als ik naar Thuismap ga > Bibliotheek > mail > Mail account > Inbox

dan staan ze bij de inbox berichten maar niet meer in de Postbus!! Hoe krijg ik die er terug in ?? In mail zelf staan ze ook niet meer in de inbox ??

Alvast bedankr Groeten Jens B

Bijdrager
    Jens B

Ik heb Importeer Posbussen genomen.. En vervolgend Inbox geslecteerd..

Maar hij importeerd de mailbox maar staan geen bericthten in?? Bij andere Postbussen lukt het wel??

Als ik via Finder kijk kan ik perfect de berichten zien en openen.

Kan iemand Helpen

Groeten Jens

Bijdrager
    Jens B

Hallo,

Nog niemand geantwoord, maar heb zelf nog wat geprobeert..

Ik heb de berichten appart beginnen openen, en dan Berichten > Verplaats naar genomen dan verplaats ik het naar een postbus. Maar het komt er dan nog niet bij?? Als ik in de map kijk via Finder zie ik dat het erbij is komen staan.. Maar in mail zelf staat het bericht niet??

Iemand?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.