9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

Mail blijft nieuw bericht aangeven.

Als ik Mail open heb staan blijft ie zeggen dat er een nieuwe e-mail is (een rondje met een 1 erin bij het icoontje), maar ik heb helemaal geen nieuwe email! Hoe kan dit?

Bijdrager
    RobinH

Weet ik niet,
    Maar probeer eens cmd + a en dan met de rechtermuisknop Markeer als –> Gelezen:wink:
    Ik hoop dat het werkt!:D

Bijdrager
    Bintje

Heb ik al geprobeerd maar het werkt niet. Ik heb ook helemaal geen ongelezen berichten, anders zou er wel een cijfertje achter de postbus staan.

Bijdrager
    RobinH

Programma opnieuw opgestart?
    en anders de computer opnieuw opgestart?

Bijdrager
    nookie

Joh, daar heb ik sinds alle versies van osx en mail al last van. Ik kijk er geeneens meer naar.

Bijdrager
    RobinH

Ik heb het ook wel een keer gehad, alleen was het een keer in eens weg….
    Ik weet alleen niet hoe….:?

Bijdrager
    Bintje

Ik kijk er wel naar en ik heb er last van:P Het is vanmorgen opeens begonnen toen ik m’n MacBook aandeed. Heb Mail al een paar keer opnieuw opgestart maar het helpt niet. Laptop opnieuw opstarten heb ik nog niet gedaan.

Bijdrager
    iMac-Boy

’t is raar maar waar, als je veel mails met bijlagen in je inbox hebt staan kan mail soms hele rare dingen doen.
    Hier hadden we op het werk ook last van. Mailbox gedeltelijk legen en dan prullebak legen. Mail opnieuw opstarten. Bij ons werkte het.

Bijdrager
    Bintje

Opgelost! Heb de prullenbak en enkele postbussen geleegd. Toen stond er opeens een nieuw mailtje in een map, ik klikte daarop, en voila!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.