4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    kasper_360

Mail blijft herhalen dat er problemen zijn met de smtp

Hallo,

Ik ben voor een jaar in Zweden om daar vrijwillig te werken voor een jongerenorganisatie. Ik heb daar een e-mail adres gekregen. Maar krijg heel tijd meldingen als ik een mail wil verzenden dat dit niet kan en dat de server offline is enzo. Hebben jullie enig idee wat ik moet aanpassen?
    Als ik zeg “try with selected server” dan krijg ik direct weer dezelfde melding.

Bijdrager
    fred44nl

je kunt ook via een andere smtp-server email versturen, bijv. hotmail, of gmail.
    dan ontvang je email via FNUF en je verstuurd via een ander.

is FNUF ook de internet-provider ??

Bijdrager
    kasper_360

Het is echt de bedoeling dat ik mail via FNUF, FNUF is niet de internetprovider.
    ze hebben hier gewoon hun eigen mailsysteem lijkt me

Bijdrager
    Ernste

Zit je op het netwerk van Fnuf, als het smtp-probleem zich voordoet? Zo ja, vraag collega’s en/of systeembeheerder van Fnuf.

Zo nee, dan zit je waarschijnlijk op een andere provider, die niet toestaat dat je standaard de Fnuf-smtp-server gebruikt. Een andere poort kiezen (bijvoorbeeld 587) voor smtp kan de oplossing zijn. Eventuele aanvullende veiligheidsinstellingen moet je aan Fnuf vragen.

Verzenden via een andere smtp-server, zoals boven gesuggereerd is ook een goede oplossing.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.