6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ArmanddeBrignac

Mail app + Hotmail = Fail

Beste mensen

Ik heb sinds kort een aantal problemen met mijn Mail applicatie zowel op mijn iPad, iPhone én Macbook Pro. Ik kan mij nergens aanmelden met mijn @hotmail.com e-mail adres. Ik weet niet hoe dit precies komt, maar overlaatst heb ik mijn wachtwoord veranderd via de hotmail server, en sindsdien kan ik mij nergens meer inloggen. Wel weet ik zeker dat ik mijn wachtwoord weet, anders zou ik mij ook via internet niet kunnen inloggen. Ook de POP3 instellingen en de hele boel is juist ingesteld. Hij kan gewoon geen verbinding maken met de pop server, zegt hij.

Kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt!

Cédric

Bijdrager
    rdesign

Hotmail is gewoon kalote. Ik heb ooit eens een keer ingesteld dat hij al mn mail moet doorsturen naar mn gmail. Vervolgens mn Mail.app ingesteld op gmail. Prima oplossing.

Bijdrager
    ArmanddeBrignac

Wel, dat lijkt mij wel nog een oplossing.

Wel jammer van hotmail. ’t Ja, nobody is perfect, zeker?

Bedankt!

Bijdrager
    GuijVRIENDS

Ik heb mn hotmail account gewoon ingesteld op de mail app. Gewoon bij overig email adres invoeren. Je moet volgens mij de inkomende en uitgaande servers wel zelf ff checken op internet

Bijdrager
    GuijVRIENDS

kijk maar :

Bijdrager
    MNM

Zelf van de week nog mijn hotmail in mail gezet, ook zodat deze mijn mail pusht.

Dit gedaan volgens:

Tip om push Hotmail op een iPhone te activeren

Wellicht helpt dit je om het voor elkaar te krijgen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.