5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Teuneu

Mail App hangt direct bij opstarten

Hallo dames en heren,

Ik vroeg mij af of een van jullie hetzelfde ervaart als ik: Zodra ik Mail opstart, verschijnt de strandbal en hangt de App. Mijn CPU gaat omhoog, ventilatoren beginnen harder te draaien. Ik heb dit sinds ik Mavericks heb ge├»nstalleerd en hij een poging heeft gedaan mijn email ‘om te zetten’ naar de nieuwe versie. Ik kan mijn accountgegevens niet in, omdat het venster ├╝berhaupt niet wil openen.
    Ik zou graag Mail opnieuw willen installeren, maar ik heb tot dusver nog niet gevonden hoe dit moet.
    Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite!

EDIT: Doh, ik heb op de verkeerde knop gedrukt. Installeren ga ik proberen door De installatie van Mavericks opnieuw te doen.

Bijdrager
    Nikita

Schrale troost, maar gedeelde smart is halve smart:

10.9 – Macbook erg traag

Bijdrager
    Teuneu

Het lijkt er inderdaad op alsof ik een soortgelijk probleem ervaar. Bedankt voor de info!

Bijdrager
    Teuneu

Ik heb zelf even ‘Pipo de Autodidact’ uitgehangen en ik heb inmiddels een oplossing voor het probleem:
    In de library folder staat een mapje met ‘Mail’. Daarin staat een map V2. Als je deze een andere naam geeft (bijv. V2alt), dan is Mail genoodzaakt alles te rebuilden. Inmiddels werkt mijn mail weer naar behoren!

Bijdrager
    Nikita

Mooi!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.