3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    sam_9820

Mail app, Gmail imap fout.

Hoi beste OMT’ers

Sinds vanmorgen krijg ik plots foutmeldingen als ik mail app open, ik gebruik al heel lang een gmail account en nog nooit problemen mee gehad. Tot gisterenavond kon ik gewoon mijn mails bekijken en versturen enz. Nu sta ik op en wil hij geen nieuwe mails binnenhalen en komt er een foutmelding van IMAP, ik heb mijn gmail account even verwijderd en opnieuw aangemaakt maar nu komt de foutmelding ‘mail kan niet inloggen op emailserver gmail.com’. Enja op mijn Iphone kan ik ook geen mails meer binnen halen na het slepen komt er ‘zoeken naar nieuwe mails’ dan na een tijdje ‘gisteren bijgewerkt’ en op gmail.com zelf krijg ik wel nieuwe mails te zien. Wie kan mij verder helpen?

Ik gebruik Mavericks 10.9.2/Iphone iOS 7.1.1

Bedankt!

Bijdrager
    Emilio_K

Hoi Sam,

ik heb op mijn iphone mail afgesloten, even het mailschuifje bij “settings” bij mijn gmail uitgezet, mail opgestart, mail afgesloten en het schuifje weer naar aan en de mailapp weer opgestart.
    Bij mij werkte dit. (ik heb meerdere gmail-accounts en het werkte ook voor de andere)

Emilio

Bijdrager
    sam_9820

Bedankt, Het is eigenlijk gewoon opgelost zonder iets te doen. Denk dat er een foutje was fzo:)
    Topic kan gesloten worden

Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.